Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
peach2001 schreef:ontbijtpap granen, die gele verpakkingen zijn dat meestal die in de buurt van de flesvoeding poeders staan. Daar de jongste van nemen.
Citaat:In overleg met het cb wilde ze kijken of Sam een koemelkallergie had. We kregen op recept voeding waar in zijn geheel geen koemelk meer in zat. Deze voeding deden we nog steeds jbpm bij tegen de reflux. Helaas kreeg Sam juist weer meer last van zijn reflux. Echt spugen doet hij niet, maar hij is continu zijn maaginhoud aan het wegslikken: dat doet hem pijn. Poepen lukte in het begin 1x in de 2 dagen (hij moest natuurlijk wennen aan de andere voeding), in middels poept hij vaak wel 1x per dag. Dit zijn diarreeluiers van heb ik jou daar, alsof er een bom is ontplof in zijn luier.
sannens schreef:Wat ik zo hoor, doe je eigenlijk al alles wat wij hier in mijn ziekenhuis ook zouden doen, namelijk het indikken van de melk met jbpm en constante periodes tussen de voedingen. Hierdoor is het voor de melk lastiger om omhoog te komen en heeft hij waarschijnlijk minder last van zijn reflux
Marie111 schreef:
Chubby schreef:sannens schreef:Wat ik zo hoor, doe je eigenlijk al alles wat wij hier in mijn ziekenhuis ook zouden doen, namelijk het indikken van de melk met jbpm en constante periodes tussen de voedingen. Hierdoor is het voor de melk lastiger om omhoog te komen en heeft hij waarschijnlijk minder last van zijn reflux
Jullie advies is tegennatuurlijk en schadelijk voor babies. Wees gerust ook kritisch op wat je geleerd hebt en lees eens wat anders dan alleen een studieboek.
Chubby schreef:sannens schreef:Wat ik zo hoor, doe je eigenlijk al alles wat wij hier in mijn ziekenhuis ook zouden doen, namelijk het indikken van de melk met jbpm en constante periodes tussen de voedingen. Hierdoor is het voor de melk lastiger om omhoog te komen en heeft hij waarschijnlijk minder last van zijn reflux
Jullie advies is tegennatuurlijk en schadelijk voor babies. Wees gerust ook kritisch op wat je geleerd hebt en lees eens wat anders dan alleen een studieboek.