Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
RoyceMack schreef:Nee nog niks bekend.
DSW is echt een topper.
Ik ben er jaren verzekerd geweest als klant en ken ook hun tarieven naar zorgverleners toen. Ze zijn de makkelijkste en beste zorgverzekeraar voor zowel klanten als zorgverleners.
Ik ken beide kanten. Ik denk altijd intern 'yes' als ik zie dat een klant verzekerd is bij Dsw.
Cz (en dus ook ORHA, Delta Lloyd en NN) en VGZ zijn moeilijkste. Veel papierwerk en vaak doen ze erg moeilijk bij vergoedingen.
Ik ben dit jaar bij Ditzo vanwege de vergoeding van narcose bij tandarts operatie. Ik ga volgend jaar terug naar dsw.
DideH schreef:RoyceMack schreef:Nee nog niks bekend.
DSW is echt een topper.
Ik ben er jaren verzekerd geweest als klant en ken ook hun tarieven naar zorgverleners toen. Ze zijn de makkelijkste en beste zorgverzekeraar voor zowel klanten als zorgverleners.
Ik ken beide kanten. Ik denk altijd intern 'yes' als ik zie dat een klant verzekerd is bij Dsw.
Cz (en dus ook ORHA, Delta Lloyd en NN) en VGZ zijn moeilijkste. Veel papierwerk en vaak doen ze erg moeilijk bij vergoedingen.
Ik ben dit jaar bij Ditzo vanwege de vergoeding van narcose bij tandarts operatie. Ik ga volgend jaar terug naar dsw.
Wat betreft GGZ weet ik dat DSW juist een moeilijke is voor de zorginstelling (juist last minute besluiten niet mee te doen aan de Zelfonderzoeken GGZ, waardoor ze de boel in de war sturen en er eigen regels op na houden)
Ik ga hier ook maar eens meelezen. Zit al jaren bij Interpolis met extra fysio & tandarts, maar wordt me nu wel heel duur
snuffie123 schreef:DideH schreef:
Wat betreft GGZ weet ik dat DSW juist een moeilijke is voor de zorginstelling (juist last minute besluiten niet mee te doen aan de Zelfonderzoeken GGZ, waardoor ze de boel in de war sturen en er eigen regels op na houden)
Ik ga hier ook maar eens meelezen. Zit al jaren bij Interpolis met extra fysio & tandarts, maar wordt me nu wel heel duur
Hier iemand die echt al heel lang verzekerd is bij DSW en ook heel tevreden is. De rest van het gezin ook al heel lang. En wij hebben veel te maken gehad met GGZ, maar nooit problemen gehad. Altijd heel makkelijk en geen gezeur of moeilijk gedoe hoor.
Ik heb dan ook nooit gekeken naar een andere verzekering. Zit hier prima.
Ik heb trouwens wel een aanvullend top verzekering. Tot nu toe alles wat ik nodig had aan zorg is gewoon netjes vergoed. Het enige wat niet vergoed werd is de dietist.
sanso schreef:Ik zit al jaren bij de VGZ. Net even gekeken wat mijn polis is, die heeft mijn moeder ooit eens in een ver verleden aangemaakt en is nooit meer aangepast.
Ik betaal nu €110,83 per maand voor
basisverzekering met niks erbij![]()
Vandaar dat er eigenlijk nooit iets vergoed wordt![]()
Ik ontvang geen zorgtoeslag.
Zou graag iets willen van tandartszorg en anticonceptie.
Is kijken op Independer een goed idee?
vec schreef:Ik heb door je post even bij DWS gekeken, ik begrijp dat die een aanvullende polis hebben waar tandarts en fysio in 1 pakket zitten?
Duplo schreef:Ik zoek een verzekering met goede vergoeding voor chiropractie, even afwachten wie daar in mee gaan
Zie dat bij DSW dit 'maar' 25,- per behandeling is.
Krijg nu bij Ohra 45,-, ben benieuwd of die ook omlaag gaan komend jaar met de vergoeding
Lalidan schreef:vec schreef:Ik heb door je post even bij DWS gekeken, ik begrijp dat die een aanvullende polis hebben waar tandarts en fysio in 1 pakket zitten?
Ja, dat klopt. En best ruime vergoedingen ook, vergeleken met andere zorgverzekeraars. Ik wil niet weten wat ze dit jaar voor mij aan de tandarts betaald hebben. En wat betreft fysio, had ik keuze tussen DSW en de Friesland, de rest vergoed veel te weinig voor mij om nut te hebben.