Welke sport past bij mij?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Muiz
Moderator Algemeen

Re: Welke sport past bij mij?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:51

Klimmen?

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-18 14:54

Zwemmen
Dansen
Spinning
Bootcamp

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:19

Nou heb me aangemeld voor een proefweek (kick)boksen! :D

Volgende week dinsdag. Erg veel zin in. Maar ook wel spannend! Vooral gezien de groepsgrootte en nieuwe mensen etc.

Trui

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:21

hier in de buurt zie ik s avonds altijd hele leuke groepjes trainen. zullen ze vast niet in de winter doen maar misschien met n groepje gezellige mensen bootcampen?

RedKiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:45

Nou, je hebt al meer dan genoeg reacties, maar ik ga de mijne nog even toevoegen:

Ik doe aan trail running, geen bizarre lange afstanden, maar doordat je op onverharde paden rent is het net wat uitdagender dan gewoon op de weg. Dat doe ik ook regelmatig in de bergen, dus extra veel calorieën verbranden. Ik doe lekker een muziekje op, en dan kan ik er helemaal in opgaan.

Daarnaast in de winter lekker op wintersport gaan, hele dag buiten en bewegen, is mega gezond (en dan niet gaan apres-skieen en heel veel kaas/ongezond gaan eten, want dan is het voor niets), maar snap dat dat niet helemaal als vaste hobby te doen is...

beauty1love

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:45

Prairy schreef:
Lekker dansen inderdaad, is ook goed voor je sociale leven (zegt degene die daar nodig weer mee aan de slag moet :+ ) , het is best intensief maar daar merk je niet zo snel iets van.

Afhankelijk van de muziek is het meer/minder intensief.
Salsa en bachata is vrij intensief, Kizomba minder intensief. Semba is dan weer vrij intensief en lijkt op kizomba. Het is wel zo in mijn ervaring dat er vaak meer vrouwen dan mannen zijn, maar dat hoeft niet altijd een belemmering te zijn.

Heb je een grotere hond? Anders is bijvoorbeeld canicross (met de hond voor de mountainbike) ook leuk denk ik.

Vechtsporten zijn altijd uitstekend voor je conditie en leveren je vaak ook meer zelfvertrouwen op. opuithoudingsvermogen,

Canicross is het hardlopen met de hond, mountainbiken met de hond is bikejoring *D
Voor bikejoring heb je wel een ontheffing nodig, je mag namelijk niet zomaar elke hond laten trekken..

Verder is canicrossen wel echt leuk om te doen, vaak zijn er in de buurt ook wel groepjes waar je bij aan kunt sluiten

RedKiwi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 17:56

beauty1love schreef:
Prairy schreef:
Lekker dansen inderdaad, is ook goed voor je sociale leven (zegt degene die daar nodig weer mee aan de slag moet :+ ) , het is best intensief maar daar merk je niet zo snel iets van.

Afhankelijk van de muziek is het meer/minder intensief.
Salsa en bachata is vrij intensief, Kizomba minder intensief. Semba is dan weer vrij intensief en lijkt op kizomba. Het is wel zo in mijn ervaring dat er vaak meer vrouwen dan mannen zijn, maar dat hoeft niet altijd een belemmering te zijn.

Heb je een grotere hond? Anders is bijvoorbeeld canicross (met de hond voor de mountainbike) ook leuk denk ik.

Vechtsporten zijn altijd uitstekend voor je conditie en leveren je vaak ook meer zelfvertrouwen op. opuithoudingsvermogen,

Canicross is het hardlopen met de hond, mountainbiken met de hond is bikejoring *D
Voor bikejoring heb je wel een ontheffing nodig, je mag namelijk niet zomaar elke hond laten trekken..

Verder is canicrossen wel echt leuk om te doen, vaak zijn er in de buurt ook wel groepjes waar je bij aan kunt sluiten

Ja! dat is echt vet gaaf! Totdat je hond je dus dwars door de modder een heuveltje af trekt... Maar zelfs dan blijft het super leuk om te doen :-)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:14

Denksport misschien? Of curling.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 18:21

lieveli schreef:
Denksport misschien? Of curling.

Zie je me al gaan lee :)) . Rustig Erik.

Silenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:05

_Dominique schreef:
Nou heb me aangemeld voor een proefweek (kick)boksen! :D

Volgende week dinsdag. Erg veel zin in. Maar ook wel spannend! Vooral gezien de groepsgrootte en nieuwe mensen etc.

Je moet je ook echt even aanmelden voor een proefles paaldansen, dat is zo waanzinnig leuk! :D

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:12

Jaaa Do in de paal <3

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:33

Paaldansen is zeker een aanrader ja! Heb ik ook gedaan alleen helaas voor mij elke keer n half uur met de auto of 45 minuten met het ov, dat maakte het een stuk minder leuk.

Trui schreef:
hier in de buurt zie ik s avonds altijd hele leuke groepjes trainen. zullen ze vast niet in de winter doen maar misschien met n groepje gezellige mensen bootcampen?

Waarom niet? Handschoenen aan, muts op en gaan! Je bent in beweging dus koud krijg je het niet!

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-18 19:44

Ik gooi crossfit er nog even in.