Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Prairy schreef:Lekker dansen inderdaad, is ook goed voor je sociale leven (zegt degene die daar nodig weer mee aan de slag moet) , het is best intensief maar daar merk je niet zo snel iets van.
Afhankelijk van de muziek is het meer/minder intensief.
Salsa en bachata is vrij intensief, Kizomba minder intensief. Semba is dan weer vrij intensief en lijkt op kizomba. Het is wel zo in mijn ervaring dat er vaak meer vrouwen dan mannen zijn, maar dat hoeft niet altijd een belemmering te zijn.
Heb je een grotere hond? Anders is bijvoorbeeld canicross (met de hond voor de mountainbike) ook leuk denk ik.
Vechtsporten zijn altijd uitstekend voor je conditie en leveren je vaak ook meer zelfvertrouwen op. opuithoudingsvermogen,
beauty1love schreef:Prairy schreef:Lekker dansen inderdaad, is ook goed voor je sociale leven (zegt degene die daar nodig weer mee aan de slag moet) , het is best intensief maar daar merk je niet zo snel iets van.
Afhankelijk van de muziek is het meer/minder intensief.
Salsa en bachata is vrij intensief, Kizomba minder intensief. Semba is dan weer vrij intensief en lijkt op kizomba. Het is wel zo in mijn ervaring dat er vaak meer vrouwen dan mannen zijn, maar dat hoeft niet altijd een belemmering te zijn.
Heb je een grotere hond? Anders is bijvoorbeeld canicross (met de hond voor de mountainbike) ook leuk denk ik.
Vechtsporten zijn altijd uitstekend voor je conditie en leveren je vaak ook meer zelfvertrouwen op. opuithoudingsvermogen,
Canicross is het hardlopen met de hond, mountainbiken met de hond is bikejoring![]()
Voor bikejoring heb je wel een ontheffing nodig, je mag namelijk niet zomaar elke hond laten trekken..
Verder is canicrossen wel echt leuk om te doen, vaak zijn er in de buurt ook wel groepjes waar je bij aan kunt sluiten
Trui schreef:hier in de buurt zie ik s avonds altijd hele leuke groepjes trainen. zullen ze vast niet in de winter doen maar misschien met n groepje gezellige mensen bootcampen?