Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
janneke_S schreef:Ik heb ook ooit zoiets gehad. Urine onderzoek kwam niks uit, echo laten maken ook alles prima.
Heb toen een kijk operatie gehad.
Het bleek dat mijn blinde darm toen gesprongen was.
Heb nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met een drain.
Weet niet of dit bij jou zou kunnen zijn, aangezien je er al langer last van hebt.
terrabeertje schreef:Nog steeds niet goed. Pijn begint nu zowel links als rechts te komen. Lopen kan ik alleen rustig aan anders komt de pijn veel harder aan en tijdens t paardrijden kon ik niet lang draven galopperen. Ook na het rijden heb ik weer 2 uur moeten slapwn voor ik weer wat energie had om naar werk te gaan.
joyce_eddy schreef:terrabeertje schreef:Nog steeds niet goed. Pijn begint nu zowel links als rechts te komen. Lopen kan ik alleen rustig aan anders komt de pijn veel harder aan en tijdens t paardrijden kon ik niet lang draven galopperen. Ook na het rijden heb ik weer 2 uur moeten slapwn voor ik weer wat energie had om naar werk te gaan.
Jeetje dat klinkt niet echt best.. zou toch even een belletje erachteraan doen...
1810naomi schreef:Zijn er misschien dingen qua eten waarvan je weet dat je er niet tegen kunt? De klachten die jij beschrijft krijg ik namelijk wanneer ik rauwe ui en knoflook eet. Ik kan dan ook niet lopen en heb pijn in mijn onderbuik. Wellicht dat het met bepaald eten te maken heeft?
terrabeertje schreef:maar kan ik daar dan zo lang last van houden?
ik heb glutenallergie maar ik zorg uiteraard dat ik dit gewoon echt niet binnen krijg. daarbij zou ik de soort pijn van gluten wel herkennen.
ander eten zou uiteraard kunnen maar ik eet niet super vaak hetzelfde en dan zal ik toch verschil moeten merken dat wanneer ik iets eet en wanneer ik het 2, 3 dagen niet gegeten heb?
terrabeertje schreef:nog steeds heel rot.. en nog steeds niks van het ziekenhuis gehoord maar ik ben steeds al vanaf 8 uur van huis en niet voor 5 uur thuis dus kan niet bellen aangezien je tussen die tijden moet bellen.