Nog steeds pijn..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

terrabeertje

Re: Nog steeds pijn..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-18 12:09

Bedankt allemaal. Ga alle ideeën meenemen!

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 12:25

Ik heb ook ooit zoiets gehad. Urine onderzoek kwam niks uit, echo laten maken ook alles prima.
Heb toen een kijk operatie gehad.

Het bleek dat mijn blinde darm toen gesprongen was.
Heb nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met een drain.

Weet niet of dit bij jou zou kunnen zijn, aangezien je er al langer last van hebt.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-18 12:43

janneke_S schreef:
Ik heb ook ooit zoiets gehad. Urine onderzoek kwam niks uit, echo laten maken ook alles prima.
Heb toen een kijk operatie gehad.

Het bleek dat mijn blinde darm toen gesprongen was.
Heb nog 5 dagen in het ziekenhuis gelegen met een drain.

Weet niet of dit bij jou zou kunnen zijn, aangezien je er al langer last van hebt.

Pfff.. lekker dan.
De pijn die ik nu voel is wel iets anders dan de pijn die ik eerst had. Wel is het vergelijkbaar dus als je zou zeggen het is hetzelfde kan het goed. Maar het kan ook iets anders zijn.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-18 16:38

Ik ben nu doorverwezen naar de internist. Ik weet nog niet wanneer. Hopelijk levert dat iets op..

janneke_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 12:42

terrabeertje schreef:
Ik ben nu doorverwezen naar de internist. Ik weet nog niet wanneer. Hopelijk levert dat iets op..

Sterkte... Hopelijk vinden ze iets dat je er snel vanaf bent!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 11:58

Weet je al meer?

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 12:13

Nope! Moet nog even wachten op de brief waar mijn afspraak op staat.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-18 13:34

Duurt lang..
Hoe voel je je nu?

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-18 15:30

Nog steeds niet goed. Pijn begint nu zowel links als rechts te komen. Lopen kan ik alleen rustig aan anders komt de pijn veel harder aan en tijdens t paardrijden kon ik niet lang draven galopperen. Ook na het rijden heb ik weer 2 uur moeten slapwn voor ik weer wat energie had om naar werk te gaan.

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 07:12

terrabeertje schreef:
Nog steeds niet goed. Pijn begint nu zowel links als rechts te komen. Lopen kan ik alleen rustig aan anders komt de pijn veel harder aan en tijdens t paardrijden kon ik niet lang draven galopperen. Ook na het rijden heb ik weer 2 uur moeten slapwn voor ik weer wat energie had om naar werk te gaan.

Jeetje dat klinkt niet echt best.. zou toch even een belletje erachteraan doen...

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-18 21:43

joyce_eddy schreef:
terrabeertje schreef:

Jeetje dat klinkt niet echt best.. zou toch even een belletje erachteraan doen...

Zal dan toch tot maandag moeten wachten en hoop dat ik dan toch wel een doorverwijzing binnen heb.. :(

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-18 22:29

Nou niet normaal hoor dat je er zoveel last van hebt.
Er echt achteraan gaan hoor als je pas over bv 1 of 2 maanden terecht kunt.
Sterkte

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-18 00:20

Ga ik doen. Bedankt! Vind t lief dat bokt zo goed mee denkt.

1810naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 05:13

Zijn er misschien dingen qua eten waarvan je weet dat je er niet tegen kunt? De klachten die jij beschrijft krijg ik namelijk wanneer ik rauwe ui en knoflook eet. Ik kan dan ook niet lopen en heb pijn in mijn onderbuik. Wellicht dat het met bepaald eten te maken heeft?

JorineV

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 08:50

1810naomi schreef:
Zijn er misschien dingen qua eten waarvan je weet dat je er niet tegen kunt? De klachten die jij beschrijft krijg ik namelijk wanneer ik rauwe ui en knoflook eet. Ik kan dan ook niet lopen en heb pijn in mijn onderbuik. Wellicht dat het met bepaald eten te maken heeft?

Tja dat is ook nog een optie natuurlijk... rauwe ui en rauwe kool krijg ik dan weer maagklachten van (zuur) maar ieder lichaam reageert anders en niet iedereen met een allergie of intolerantie zal hetzelfde typische beeld schetsen. Wie weet ts, ben jij zo iemand waarbij een voedselintolerantie zich minder herkenbaar openbaart.

Veel sterkte en beterschap nog, hopelijk heb je in ieder geval vlot een diagnose.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-18 08:59

maar kan ik daar dan zo lang last van houden?
ik heb glutenallergie maar ik zorg uiteraard dat ik dit gewoon echt niet binnen krijg. daarbij zou ik de soort pijn van gluten wel herkennen.
ander eten zou uiteraard kunnen maar ik eet niet super vaak hetzelfde en dan zal ik toch verschil moeten merken dat wanneer ik iets eet en wanneer ik het 2, 3 dagen niet gegeten heb?

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-18 10:07

terrabeertje schreef:
maar kan ik daar dan zo lang last van houden?
ik heb glutenallergie maar ik zorg uiteraard dat ik dit gewoon echt niet binnen krijg. daarbij zou ik de soort pijn van gluten wel herkennen.
ander eten zou uiteraard kunnen maar ik eet niet super vaak hetzelfde en dan zal ik toch verschil moeten merken dat wanneer ik iets eet en wanneer ik het 2, 3 dagen niet gegeten heb?

Soms krijgen mensen met glutenintolerantie ook last van andere dingen. Bv mais. Maar wees ook bedacht op zeewier en dan ook in de vorm van carrageen (e407).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 12:16

Veel gehoest de afgelopen tijd? Mijn vader is onlangs naar de HA geweest met ook een enorm stekende pijn. Direct naar de SEH gestuurd omdat ze een blindedarmontsteking vermoedden.

Na een echo bleek het gelukkig geen blindedarmontsteking te zijn maar een scheur in zijn buikspier van om en nabij de 16 cm. Kwam door het hoesten.

Maar wellicht dat ze dat bij jou wel al hadden moeten zien op de echo TS. Maar was iets war zomaar in me opkwam. Sterkte! :(:)

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-18 19:20

Jeetje dat klinkt ook niet fijn.. nee niets dat ik zo kan bedenken dat ik druk op mijn buik heb gehad door hoesten oid.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-18 19:38

Hier ook iets soortgelijks meegemaakt en bleek toch mijn appendix te zijn. Maanden mee rond gelopen, drie keer naar een HA geweest die me 3 keer naar huis heeft gestuurd met 'spastische en gevoelige darmen'. Uiteindelijk naar een andere arts gegaan, bloed genomen en urine test gedaan waaruit wel bleek dat er ergens een ontsteking zat, echo laten maken en bleek er steentjes in mijn appendix te zitten, lucht in mijn buik en een verkleving. Maar opereren ging niet want ik kreeg mijn menstruatie niet meer, bleek dan vanwege ondergewicht te zijn en kisten op de eierstokken (kan ook erg pijnlijk zijn). Uiteindelijk dan toch geopereerd en nu vrijwel nooit meer last gehad.

Maar jou verhaal doet me eerder denken aan nierstenen/nierontsteking. Ook omdat je last hebt van je blaas, beste tip die ik kan geven is heel veel water drinken en kijken of dat werkt! Ik heb ook al een paar keren last gehad van nierruis en kan ontzettend veel pijn doen. Ik had dan ook wel eens regelmatig bloed in mijn urine.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-18 21:33

Jeetje dat klinkt rot..
Ik drink redelijk wat water!!

joyce_eddy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 20:48

Hoe is het er nu mee en weet je al meer?

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 22:48

nog steeds heel rot.. en nog steeds niks van het ziekenhuis gehoord maar ik ben steeds al vanaf 8 uur van huis en niet voor 5 uur thuis dus kan niet bellen aangezien je tussen die tijden moet bellen.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-18 23:21

terrabeertje schreef:
nog steeds heel rot.. en nog steeds niks van het ziekenhuis gehoord maar ik ben steeds al vanaf 8 uur van huis en niet voor 5 uur thuis dus kan niet bellen aangezien je tussen die tijden moet bellen.

Balen dat het nog steeds niet beter gaat maar neem aam dat je een mobiel hebt ? Bellen kan ook onderweg als het belangrijk is maak je daar tijd voor. Op school kan je even tussendoor in de pauze bellen en als je werkt heb je ook tussendoor pauze dat je kan bellen. En als dit onhandige tijden zijn vraag je even aan leraar of leidinggevende of je mag bellen voor belangrijk telefoontje is dat normaal geen probleem.
Maak morgen er even tijd coor anders zit het weekend er weer tussen.

terrabeertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-18 23:51

Klopt. Maar op de site waar mijn doorverwijzing staat, staat dat het binnen 10 dagen thuis gestuurd zou worden dus ik had eigenlijk wel de hoop dat die nog binnen zou komen. Morgen zou die dan uiterlijk binnen komen maar mijn moeder gaat morgen even bellen. Daarbij zit ik als ik onderweg ben in de bus en ik vind het dan niet heel handig om in een overvolle bus te gaan staan bellen ;)