karuna schreef:...
Was wel raar. Iedereen fotos maken klaar u kunt gaan. Alleen bij mij nee we willen nog wat extra fotos maken. Slik. Maar vanwege de bobbels en knobbels die er toch al inzitten en de lidtekens van verkleining moesten ze nog op andere manier ook hebben zodat alles goed duidelijk was.
Nu twee weken nagelsbijten en afwachten op uitslag.
...
Het zeggen van 'even wachten' kan ook heel goed zijn omdat ze dan even wil weten of de foto kwalitatief goed is. Ik weet niet hoe ze het op de bus doen maar in het ziekenhuis lieten we dan even snel een radioloog meekijken om te bevestigen dat alles erop stond, of dat alles goed zichtbaar is (daar bedoel ik ook het normale weefsel mee). Juist voor deze foto's is het heel belangrijk dat alles van de borst erop staat. Soms moet dan een foto opnieuw of een aanvullende van een andere kant als er iets niet makkelijk zichtbaar is. Kan dan beter direct dan gebeuren dan dat je later naar het ziekenhuis meot om alsnog extra foto's te laten maken.
Betekend niet direct iets slechts wil ik er maar mee zeggen, ga je daar iig niet druk om maken.