Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sintara schreef:maaikemuis schreef:Heb je geen posttraumatische dystrofie ontwikkeld? Het is namelijk net alsof ik naar de viet van mijn moeder aan het kijken ben.
Ik hoop het niet! Hoe is dat bij je moeder gediagnosticeerd?

.
. Zelfs met ibuprofen ben ik pas om een uur of 1/ half 2 weggetukt en nu dus heel moe.
maar niet bij Bergman.
Trok ook zo een heel stuk huid mee toen ik het eraf haalde. Laat het ook niet meer tapen.
. Na een beetje ontsmettende zalf voelt het nu als een oud wondje, en een oud wondje kan ik handelen *doet nog eens een ademhalingsoefening*.
.
! Van de fysio waar ik normaal bij loop werd het bij mij ook alleen maar veel erger. Maar, eerst even kijken wat ze bij het 2nd opinion team en dat spreekuur ervan zeggen.
gewoon op m’n tanden bijten en doorgaan.
) gestelde diagnose. Ze heeft vanalles gedaan, van mijn navel tot mijn tenen en ik ben compleet bont en blauw. En dat terwijl ikzelf bijna nooit blauwe plekken krijg, dus ik kan met recht zeggen dat ik goed gemarteld ben! Ik heb me de rest van de dag ziek gemeld...
. Ik kan wel huilen als ik er echt over nadenk. Een maand geleden kon ik, hoewel met moeite, gewoon 2x op een dag 3km buiten fietsen en toen deed ik daar maar een half uur over. Die maand rust heeft me gesloopt!
Het is helemaal ruw en bobbelig, als een soort kaaskorst. Dit was natuurlijk te verwachten. Ik had dus, zoals in de bijsluiter staat, een paar smeerbeurten overgeslagen vanochtend en nu is mijn voet véél erger dan ooit.
. Als iemand een goed idee heeft voor het zielige velletje, hoor ik het graag..
. Het zou kunnen dat dit alles net wat te veel is geweest en de erger dan ooit poot (deels) verklaard
.