Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
mvdende schreef:Maar 10 oktober is toch al vrij snel? Zeker als je weer onder aan de wachtrij staat. Ga er maar niet vanuit dat je in het nieuwe ziekenhuis ook gelijk aan de beurt bent.
Ik ben in begin februari doorgestuurd naar het ziekenhuis door míjn ha, verdorie pas 13 NOVEMBER dat ik echt geholpen ga worden. Daar zit 3 kwart jaar tussen! Moest al 4 maanden wachten voordat ik überhaupt de eerste afspraak had in het ziekenhuis. Dat was eind mei, we zitten nu in september.......
Leuk? ABSOLUUT NIET!!!!! Maar ondanks zeer regelmatig aan de telefoon hangen, blijft het een TRAAAAG gebeuren die ziekenhuizen
mvdende schreef:Klopt. Juist in februari een doorverwijzing gevraagd (zodat ik voor de zomer en dus de vakanties klaar zou zijn.) aan de hand voor in eerste instantie een controle. Achteraf blijkt dat ze 5 jaar geleden in een ander ziekenhuis al in hadden moeten grijpen. De eerste 4 maanden was dus ook echt geen spoed. Maar toen eind mei bij de controle bleek dat het "goed mis" was, is er alsnog geen spoed achter gezet omdat het simpelweg niet levensbedreigend (nog niet, over 20 jaar wel) is. Onder het mom van: je loopt er toch al 24 jaar mee.... Gaat namelijk om een aangeboren hartafwijking.
En toen kwamen we in de knoop met vakantie. Al blijkt er achteraf toch al een wachtlijst te zijn precies tot de dag na de vakantie. Helaas zou er een plekje in september zijn werd er tijdens een afspraak in juli gezegd, maar doordat ze zo traag waren, was die plek alweer vol .