Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
A3a1 schreef:Misschien een omweg....
Maar laat eens een voetreflexoloog je voeten behandelen, bij mijn partner kwam daar de hormoonpunten die gevoelig waren, al zeker 3 jaar voordat de daadwerkelijke klachten kwamen, eruit.
Toen niks mee gedaan, maar nu forse lichamelijke klachten door hormonen uit evenwicht.
Voeding kan je dan al heel goed helpen.
StillAngel schreef:Lieverdje86 schreef:Goed dat je bloed laat prikken, dan kun je het uitsluiten.
Toch wel gek, dat ze op die zwangerschapstesten zetten dat het voor 99 procent betrouwbaar is. En vervolgens hoor je allerlei verhalen van mensen die toch wel zwanger waren. Dan lijkt het niet om 1 procent te gaan.
StillAngel schreef:Toch wel gek, dat ze op die zwangerschapstesten zetten dat het voor 99 procent betrouwbaar is. En vervolgens hoor je allerlei verhalen van mensen die toch wel zwanger waren. Dan lijkt het niet om 1 procent te gaan.
StillAngel schreef:Bedankt voor jullie reacties!![]()
Ik heb geen ondergewicht, juist een kilo of 6/7 teveel (veel spiermassa wel door trainen vroeger). Ik ga over een paar dagen nog wel eens een test doen maar ik geloof er niet zo in dat ik zwanger ben. Ik heb ooit wel te maken gehad met PCOS op mijn 18de (nu 24), waarbij mij toen verteld is dat ik juist niet zwanger kon worden en als ik dat wilde het maar met behulp van medicijnen moest. Destijds werd ik helemaal slecht ongesteld. Toch heb ik het idee dat dat het ook niet is nu omdat ik toen een stuk zwaarder was (boven de 90 kilo).
Aan schildklier zit ik nu ook te denken. De huisarts zegt altijd dat ik het maar even moet aankijken, dus nu ook helaas.![]()
@janinevv: hoe oud ben je? Ik heb wel gehoord dat het bij jonge meiden vaker voorkomt dat ze nog niet regelmatig zijn en dat het heel normaal is.
Janinevv schreef:Ik ben zojuist ongesteld geworden na 3 weken over tijd. Ga het nu even bij houden voor de volgende keer anders ga ik ook naar de dokter.
Ben benieuwd ts. Ga je ook langs de dokter voor bloedprikken?
Shanna schreef:Als je wel zwanger bent en dat niet wilt blijven kan je er maar beter zo snel mogelijk bij zijn. Dan kan je nog een overtijdsbehandeling ondergaan, is volgens mij een stuk minder ingrijpend dan een abortus.
janderegelaa schreef:Shanna schreef:Als je wel zwanger bent en dat niet wilt blijven kan je er maar beter zo snel mogelijk bij zijn. Dan kan je nog een overtijdsbehandeling ondergaan, is volgens mij een stuk minder ingrijpend dan een abortus.
Hmmm...hoewel je als vrouw natuurlijk baas in eigen buik bent schrik ik hier toch wel een beetje van. Het is het gemak waarmee een potentieel leven (en als je wat verder bent een leven) genomen wordt.
Ik kan mij voldoende situatie’s bedenken waarin een abortus te rechtvaardigen is maar als je toch een stabiele relatie hebt zoals ts aangeeft, is het dan niet “wat uit liefde ontstaan is wordt in liefde geboren”?
Het is niet mijn bedoeling om hier een discussie aan te zwengelen hoor. Ik had het alleen eerder al gelezen en het bleef in mijn hoofd zitten dus ik wilde het even kwijt.
janderegelaa schreef:Shanna schreef:Als je wel zwanger bent en dat niet wilt blijven kan je er maar beter zo snel mogelijk bij zijn. Dan kan je nog een overtijdsbehandeling ondergaan, is volgens mij een stuk minder ingrijpend dan een abortus.
Hmmm...hoewel je als vrouw natuurlijk baas in eigen buik bent schrik ik hier toch wel een beetje van. Het is het gemak waarmee een potentieel leven (en als je wat verder bent een leven) genomen wordt.
Ik kan mij voldoende situatie’s bedenken waarin een abortus te rechtvaardigen is maar als je toch een stabiele relatie hebt zoals ts aangeeft, is het dan niet “wat uit liefde ontstaan is wordt in liefde geboren”?
Het is niet mijn bedoeling om hier een discussie aan te zwengelen hoor. Ik had het alleen eerder al gelezen en het bleef in mijn hoofd zitten dus ik wilde het even kwijt.
linnie050 schreef:Xpablo met 8 weken is er wel een kloppend hartje.
Wat je zegt klopt dus niet.
Wij hadden al een kloppend hartje met 7 weken.