Concertkaartje gekocht, wel of niet gaan?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

sweetheart

Re: Concertkaartje gekocht, wel of niet gaan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:35

Kun je niet een opvouwbare campingstoel meenemen? Zo'n 3-poot ofzo? Die kun je dan uitklappen als je moe wordt/pijn krijgt, ze zijn niet zo groot en makkelijk mee te nemen.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:38

Ga lekker genieten van het concert! Wie weet geeft heg je juist de goede energie :)

En als je achteraan staat kan je altijd nog op de grond zitten als je teveel last krijgt van je lichaam :)

KM_Ris

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:40

Ik zou gaan. Ik denk eerlijk gezegd dat je veel spijt gaat krijgen als je niet gaat en dat zou zonde zijn.

Misschien kan je er voor zorgen dat je niet midden in de zaal staat zodat je je afentoe even op de gang terug kunt trekken en even zitten ?

topsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:46

GAAN!! Dit is een avond die je nooit meer zult gaan vergeten, op 2 mogelijke manieren: Of je hebt een fantastische avond met je vriend en vriendinnen, óf je zult voor altijd spijt hebben dat je dit concert gemist hebt.

Als je achterin de zaal staat kun je misschien af en toe naar de buitenring lopen om even te zitten en bij te komen van alle drukte. En ook al houd je het niet de hele avond vol, so what? Zoek een bankje ergens op de buitenring, ga lekker liggen en wacht tot het concert is afgelopen.

Veel plezier!!! *\o/* *\%/*

Ohana_91

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:56

Gaan! Je kunt alleen spijt krijgen van dingen die je niet hebt gedaan ;) mijn vriend wilde eigenlijk ook niet naar het concert van Linkin Park, toch gegaan en hij is nu zo blij dat hij is gegaan, want het is het laatste concert voor de zelfmoord van Chester geweest.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:56

En Blof zou trouwens zingen : Spijt heb je morgen maar :)

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 12:58

zeker gaan! Heb hem op pukkeplop gezien en was echt een heel erg goed concert!

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:00

Bij het Gelredome zijn verhoudingsgewijs best wel veel rolstoelplaatsen. Als je het niet trekt kan je altijd vragen of je daar kunt zitten.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:12

Behandeling van een burn out bestaat ook uit leuke dingen doen. Zorgen voor wat gelukshormoon.
Gewoon proberen.

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:22

Dan wil ik toch even de andere kant belichten. Je kunt prima spijt hebben van dingen die je doet. Zwaar overprikkeld raken is niet leuk en kan een behoorlijke impact hebben - en een concert heeft nogal wat prikkels. Iemands instincten zeggen ook niet zomaar dat je niet wilt.

Dus misschien handig om terug te kijken. Wat gebeurt er als je over je grenzen heengaat? Hoeveel last heb je daarvan? Is dat een avond, een dag, een week, weken? Heb je dat er voor over? Hoe was je de laatste tijd in het inschatten of je wel of niet iets moet doen? Heb je vaak gehad dat je vooraf niet wilde, maar als je er dan eenmaal was bleek het mee te vallen? Of heb je juist vaak dat je ergens toch naartoe ging en daar veel last van had? Wil je dit graag voor jezelf? Of wil je dit alleen om anderen niet teleur te stellen?

Dan kun je nog kijken: zijn er manieren om het voor jou fijner te maken: zitplaatsen bv (bel ze bv), en oordopjes / koptelefoon. Kijk of er een manier is waarop je eventueel eerder naar huis kunt (taxi, of je vriend en jij gaan naar huis en je geeft je schoonzusje de reiskosten incl taxi?)

Niet gaan is ook een keuze - en als je echt denkt dat het voor jou de beste keuze is, dan mag je die maken. Hoe jammer dat ook is.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 13:54

Eens met Shadow :j

En wat je ook kiest, beide keuzes zijn goed. Waarom zou je nu al energie ‘moeten kunnen opbrengen’? Het is precies die instelling die vaak azn de oorzaak van een burn-out ligt.

Iemand met een gezonde energiebalans kan zich best wel eens door een lastig avondje sleuren maar bij een energiestoornis ligt dat wel anders. Vond de vragen van shadow heel goed!

Sjira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 14:28

Je kan je altijd even terugtrekken als het teveel wordt. In het GelreDome is zat ruimte om even rustig ergens te zitten. Oké, dan krijg je dat moment het concert niet mee maar altijd nog beter dan helemaal niks meekrijgen omdat je thuis blijft.. En als je het nou helemaal niet meer trekt: in het weiland naast het GelreDome staat onze opfok, die willen altijd wel geknuffeld worden :D

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 14:32

Beter spijt van hebben dat je wel bent gegaan morgen. Dan voor altijd spijt dat je niet bent gegaan!

Echt gewoon gaan! Desnoods bij de deur vragen of er mensen willen ruilen die wel een zitplaats hebben. Geniet er lekker van!! Zodra je er bent, zal je pijn heus wel meevallen.... Gewoon wat later gaan, dat je het voorprogramma mist. Dan ben je achteraan en kun je evt ook weer snel weg!

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 14:44

Lekker gaan. Als je je niet goed voelt, kun je altijd vertrekken of iemand vragen of je ergens mag zitten.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je ertegen opziet om je veilige huis te verlaten. Probeer het toch te doen. je kunt het zo lang of zo kort maken als je zelf wilt.

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-18 17:45

Sjira schreef:
Je kan je altijd even terugtrekken als het teveel wordt. In het GelreDome is zat ruimte om even rustig ergens te zitten. Oké, dan krijg je dat moment het concert niet mee maar altijd nog beter dan helemaal niks meekrijgen omdat je thuis blijft.. En als je het nou helemaal niet meer trekt: in het weiland naast het GelreDome staat onze opfok, die willen altijd wel geknuffeld worden :D

Die ga ik zeker onthouden, haha! Ultieme ontspanning, paarden knuffelen.

Heel erg bedankt allemaal, ik ga er gewoon heen. Shadow, je hebt helemaal gelijk, maar ik zie het nu wat positiever in al. Heb goed geslapen net, tijgerbalsem op de zere plekken gesmeerd, pijnstiller genomen en de pijn is nu meer op de achtergrond. Qua prikkels ga ik bovenstaande tips volgen. Wordt het even te veel, even de zaal uit. We staan waarschijnlijk sowieso een beetje achterin de zaal.

FelineNanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 17:50

Iris82 schreef:
Gaan.

Ik zit in een zelfde soort situatie. Maar ik ga. Want ik weet dat ik energie krijg van die muziek!

Ga wel gewoon op de grond tegen de kant zitten tot aan Imagine Dragons. Dus kom me maar gezelschap houden. :)

Same here.
Momenteel onderweg met een boel mensen en dat voelt al als te veel, maar toch weet ik dat ik me zometeen eventjes door de muziek kan laten opnemen

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:13

Ik zit gezellig op het horecaplein met mijn zusje naast de koffie/brood/smoothie tent dus hier ben je ook altijd welkom om bij te zitten *\o/*

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:24

Maanlicht, fijn om te horen! Geniet ervan!

Lizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 18:38

xPabloBokt schreef:
@Lizz let wel op dat je tas niet groter dan een A4 mag zijn en niet dikker dan 10cm. Huisregels bij elk concert :)

Laatst nog een gewone rugzak meegenomen en iemand die ik kende een kussentje. Geen problemen mee gehad.

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 19:38

Ze deden bij de rolstoelingang (L) wel moeilijk over tassen. Maar alle opbergvakjes in een rolstoel worden niet gecheckt... ;-)

er zijn overigens 110 rolstoeltickets verkocht, maar zie rechts van me ook 4 personen op een losse stoel zitten en zo te zien zijn 2 delen van de tribune afgedekt, dus vermoedelijk nog wel wat extra plaatsen daar over. Overigens, ga NIET in de rij staan bij de grote Wallet winkels. In het midden links en rechts tussen de 2 drinkshops staan 3 automaten waar je ze ook kan kopen en opladen, en daar is het heel rustig nu!
Laatst bijgewerkt door Choiix op 25-08-18 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 19:39

De rij bij Burgers Zoo is langgggg.... :z

Choiix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 19:45

Iris82 schreef:
De rij bij Burgers Zoo is langgggg.... :z

Is het heel banketstaaf om te zeggen dat wij zo door konden rijden en op ongeveer 50 meter van de uitgang geparkeerd staan? Een echtgenote in een rolstoel heeft soms wel eens voordelen hehehe ;-)

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 20:28

Veel plezier!!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 20:28

Grinnik. Nee hoor. Ik gun je dat voordeel. :)

Wij zijn ook binnen. Veel plezier zo jij en ts.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-18 20:45

Ik zou zeker gaan, ik herken het wel, heb ook op randje van een burn out gezeten maar sowieso een behoorlijk rugzakje door voornamelijk mijn angst stoornis. Ik heb een tijdje terug heel spontaan gereageerd op een oproepje op de site van de vriendin en ben daarna totaal onverwachts uitgenodigd voor een interviewtje incl fotoshoot, ontzettend leuk natuurlijk maar het is in Amsterdam waar ik 1 keer eerder in mijn leven geweest ben en wat niet helemaal mijn ding is (te druk etc), maar toch heb ik besloten het te doen, ik weet nu al dat ik Dinsdag ochtend of maandag avond ontzettend ga blokkeren hierop en met zweethandjes de trein in stap, maar ik weet ook dat ik achteraf ontzettend trots op mezelf ben, blij ben en iets heb overwonnen op een hele mooie manier.
Ik denk dat dat voor jou ook ongeveer zo zal zijn als je toch gewoon gaat!

Ik besef me nu dat het kwart voor 9 is heb even omhoog gescrolld en zie dat je toch gegaan bent, heel veel plezier!