Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Percy schreef:Ben vroeger ook geopereerd aan mijn oog wegens scheelzien en dat oog is een lui oog geworden. Ik kan niet maar een gewone opticien want die kunnen een meting niet goed uitvoeren met een lui oog is mij uitgelegd.
Daarom ga ik eens in de zoveel tijd naar de oogarts. Denk dat je wel een lui oog kan hebben maar dan ga je niet op zo'n korte tijd zoveel slechter zien lijkt mij.
Ben benieuwd wat de oogarts ervan zegt.
MarjanB schreef:Percy schreef:Ben vroeger ook geopereerd aan mijn oog wegens scheelzien en dat oog is een lui oog geworden. Ik kan niet maar een gewone opticien want die kunnen een meting niet goed uitvoeren met een lui oog is mij uitgelegd.
Daarom ga ik eens in de zoveel tijd naar de oogarts. Denk dat je wel een lui oog kan hebben maar dan ga je niet op zo'n korte tijd zoveel slechter zien lijkt mij.
Ben benieuwd wat de oogarts ervan zegt.
Bij mij was het van 1 op andere dag.. maar goed ik moet ook nog naar de oogarts. Hoop dat ik begin sept al mag.
Omaro schreef:Dus je bent nog niet bij de oogarts geweest als ik het goed begrijp? Bij jouw klachten zoals je ze hier omschrijft hoort een spoeddoorverwijzing naar de oogarts. Ik weet niet precies wat de huisarts daaronder verstaat maar binnen 2 weken lijkt me geen spoeddoorverwijzing? Maar goed ik ben natuurlijk geen arts, (wel student optometrie) maar misschien kun je navragen bij je huisarts of met jouw klachten ongeveer 2 weken wachten wel verstandig is?
karuna schreef:Spoedverwijzing kan je huisarts voor zorgen die moet even contact opnemen met ziekenhuis of spoedbrief voor je schrijven. Hier was opticien, huisarts, oogarts binnen 24 uur