Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MirandaFuego schreef:Hij heeft geleerd, als ik hard genoeg en lang genoeg krijs dan komt er vanzelf iemand.
Als je voet bij stuk houdt zal hij vanzelf merken dat het niet meer werkt.
Maar dat kost wel wat tijd want eerder was het een succeservaring.
Dus consequent zijn, dat is het enige wat werkt.
Suzanne F. schreef:Dat is weer een andere discussie, over het wel of niet bij je in bed slapen. Die van mij heb ik altijd s Nachts bij me in bed genomen en die kan gewoon prima alleen slapen. Dus het is niet zo dat als je ze bij je laat slapen, ze nooit meer alleen kunnen slapen.
Maar goed, ik zou eerst lichamelijk dingen uitsluiten. En dan gaan denken aan nachtmerries enzo.
NatasjavE schreef:Suzanne F. schreef:Dat is weer een andere discussie, over het wel of niet bij je in bed slapen. Die van mij heb ik altijd s Nachts bij me in bed genomen en die kan gewoon prima alleen slapen. Dus het is niet zo dat als je ze bij je laat slapen, ze nooit meer alleen kunnen slapen.
Maar goed, ik zou eerst lichamelijk dingen uitsluiten. En dan gaan denken aan nachtmerries enzo.
Dat is opzich ook weer waar.
Ik moet er niet aan denken om iedere nacht mijn kind in bed te hebben.
Keet schreef:Bij ons werkt een zo kort mogelijk zonder tutten bedritueel.
Schone luier. Slaapzak aan. In bed. Knuffels goed leggen. High five. Kus. En dan welterusten en uit de kamer.
Geen eindeloze verhaaltjes en liedjes en kletsjes en knuffeltjes. En liefst niet in bad of onder de douche tenzij het niet anders kan