Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
luckyfarm schreef:Als je een goede reisverzekering hebt, zou ik naar een ziekenhuis in de US gaan. Als je daar toch op vakantie bent. Zonder verzekering zeker niet doen. Ik hoop dat je gauw geholpen wordt. Sterkte.
Indi_Vito schreef:Zo heb ik me jaren geleden mn enkel verzwikt met van een trapje afspringen altijd last van gehad tot er ineens een rare bult op mn enkel zat, naar de huisarts gegaan en dat was dus na al die jaren het botje wat was afgebroken die was gaan zwerven. Is er na een flinke ontsteking zelf uit gekomen. Heel eng en raar. Daarna gelukkig nooit meer last van gehad
MaNdiii schreef:Hoe is het nu? Heb je inmiddels de kijkoperatie gehad.
Zelf ben ik er sinds deze week achter dat mijn klachten komen door beenmergoedeem. Kan helaas niet veel aangedaan worden. Maar we starten vol goede moed weer met fysiotherapie voor 3 maanden en gaan dan weer terug naar de orthopeed.
wendy1987 schreef:Is nog flink dik idd zeg. Wel mooi zo 2 kleine plekjes maar.
Zal nog wel weer even duren voor alles weer rustig is. Ik ben 3 weken terug geopereerd en 2 schroeven eruit laten halen, momenteel ook nog veel last van complete enkel. Alles moet weer rustig worden in dat gebied, zal bij jou ook wel zijn.
Wel fijn dat ze iets hebben kunnen doen voor je en nu hopen dat het uiteindelijk ook echt werkt!
tootje71 schreef:even snel je topic doorgelezen, een aantal jaar geleden ben ik ook dubbel geknakt met mijn enkel daarna jaren last , op foto's niets te zien maar eenmaal door de mri zagen ze dat er scheurtjes in mijn voetgewricht zaten . inmiddels twee maal 2 schroeven in mijn voet gekregen en heb nu nergens meer last van.