Allergisch voor nieuwe kitten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbiezira

Re: Allergisch voor nieuwe kitten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-18 12:31

@Koper: wat een leukerd! :D de rode dus uiteindelijk niet meegenomen?

Ik ben gister eigenlijk goed doorgekomen, en deze ochtend ook niks aan de hand! We denken toch dat het een toevallige samenloop van omstandigheden is geweest en ik allergisch ben voor iets in de spekkoek.

Hoe dan ook ga ik mijn allergieën laten testen, want een toegeknepen keel is inderdaad niet een fijne (of veilige) reactie om te hebben.

Met de kittens gaat het nu verder geweldig, dus zoals het nu lijk komt dat volgtopic er toch! :D iedereen bedankt voor de tips en informatie!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-18 13:10

Tijd voor nader onderzoek. Verschillende soorten spekkoek testen :Y)

De tweede keer dat ik bij de kittens ging kijken waren ze een dag of 12 oud en konden ze net lopen. Ik zat daar op de grond tussen het grut en Maj wankelde naar mij toe en ging in mijn handen zitten. Denk je dat ik toen nog een rode wilde? Ze waren ook verschillend van karakter, was een nestje van twee verschillende katers en Maj en haar volle broertje en zusje klikten veel beter met mij dan haar halfbroertje en -zusje. Ik heb heel erg getwijfeld of ik haar leuke blue tabby broertje ook mee zou nemen maar uiteindelijk niet gedaan.

Leuk, een volgtopic over jouw vriendjes. Linkjeee :D