Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
UK_eef schreef:Ik heb mijn haar ook al 2 keer laten knippen door een officiële curlsys kapper in Amersfoort en het is me top bevallen! Ik heb heel veel haar en ze dunt het naast het knippen ook heel fijn uit. Het is een lange zit (2,5 uur) maar ik wil eigenlijk niet anders meer.
Aranel schreef:Ben benieuwd hoe je het vindt!
Ik ben door dit topic ook weer wat meer gaan lezen over krullend haar en ben uitgekomen op de Facebook pagina Curly forever (curly girl method), daar staan ook veel tips in!
Heb dus ook meteen wat producten aangeschaft die in de lijst op die pagina staan, was uiteindelijk voor 20 euro klaar dus dat viel ook nog wel mee. Dan heb ik shampoo, een masker, conditioner voor co-wash, mousse en twee curl crèmes.
Ik heb eerder ook de co-wash methode gebruikt en dat beviel me toen prima, weet eigenlijk ook niet meer waarom ik toen gestopt ben ermee
xxxmh schreef:Aranel schreef:Ben benieuwd hoe je het vindt!
Ik ben door dit topic ook weer wat meer gaan lezen over krullend haar en ben uitgekomen op de Facebook pagina Curly forever (curly girl method), daar staan ook veel tips in!
Heb dus ook meteen wat producten aangeschaft die in de lijst op die pagina staan, was uiteindelijk voor 20 euro klaar dus dat viel ook nog wel mee. Dan heb ik shampoo, een masker, conditioner voor co-wash, mousse en twee curl crèmes.
Ik heb eerder ook de co-wash methode gebruikt en dat beviel me toen prima, weet eigenlijk ook niet meer waarom ik toen gestopt ben ermee
Welke producten heb je aangeschaft?
Aranel schreef:Precies zoals het er staat
Ik heb twee keer een tube van dat Gliss kur spul gekocht.
Moet zeggen dat mijn krul er vandaag wel mooi in lijkt te zitten nadat ik het gisteren volgens de cg methode gewassen en gestyled heb. Wel nog een beetje pluis her en der maar ik denk dat ik gewoon te weinig styling gel gebruikt heb na het wassen