Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:Het probleem met goedkope shampoos is dat ze ook goedkoop voor de wereld zijn en deze dus naar de klote gaat als we met z’n allen van die rommel door het doucheputje spoelen.
Dus probeer ik zoveel mogelijk onschadelijke producten te gebruiken waardoor de vissen blijven leven enzo.
Ik vind het jammer dat er veel mensen zomaar kiezen voor het goedkoopste
Jolien87 schreef:Ik heb ook altijd mijn vraagtekens bij de eindeloos verschillende soorten shampoo van Andrélon.
CharleyT schreef:verootjoo schreef:Het probleem met goedkope shampoos is dat ze ook goedkoop voor de wereld zijn en deze dus naar de klote gaat als we met z’n allen van die rommel door het doucheputje spoelen.
Dus probeer ik zoveel mogelijk onschadelijke producten te gebruiken waardoor de vissen blijven leven enzo.
Ik vind het jammer dat er veel mensen zomaar kiezen voor het goedkoopste
Ook duurdere tot zeer dure shampoos zijn niet perse milieu en diervriendelijk hoor. Verdiep je maar in de etiketten.
xSCWx schreef:@Pluizebolpum nou ben ik uiteraard heel benieuwd naar de voor- en na foto.
verootjoo schreef:Ik vind het jammer dat er veel mensen zomaar kiezen voor het goedkoopste