Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kayleigh__ schreef:Voor je haar zou je eens naar de curly girl methode kunnen kijken. Het is gericht op krullend haar, maar voor elk haar gezond. Word veel gebruik gemaakt van natuurlijke producten. Op Facebook heb je een Nederlandse groep met daarin allerlei lijsten van haarproducten.
Citaat:New Wash cleans hair with a proprietary blend of essential oils and naturally derived saturated cleansers – and no detergents or synthetic compounds. It conditions hair at the same time, and leaves it tangle-free. Over time, it revives hair abused by detergent, damaged by bleach, and fried by heat styling. If that wasn’t enough, color lasts far longer, and troubled scalps become so much happier
mirkip schreef:Voor deo vind ik ‘we love the planet’ super fijn en verzorgend!
Romy1234 schreef:Ik ben zelf kapster en gebruik Kevin murphy![]()
Heb veel merken gehad maar deze toch wel echt de meest fijne.
Is parabenen, sulfaat, siliconen en dierproefvrij, gemaakt van natuurlijke producten.
Overigens wel een prijzig merk trouwens.
magda_90 schreef:Romy1234 schreef:Ik ben zelf kapster en gebruik Kevin murphy![]()
Is parabenen, sulfaat, siliconen en dierproefvrij, gemaakt van natuurlijke producten.
Zolang producten in Amerika en Azië verkocht worden zijn ze niet dierproefvrij. Kan het bedrijf nog zo hoog en laag springen (net als Lush) maar Amerika en Azië verplichten nu eenmaal veiligheidstesten.
Proefdiervrij "werkt" alleen voor producten zoals mijn zeep bijvoorbeeld, die wordt bij een kleinschalige ezelhouderij in Groningen gemaakt en alleen in Nederland verkocht. Hoewel overigens een paar bindmiddelen daarvan in het verleden ook zijn getest.
magda_90 schreef:Romy1234 schreef:Ik ben zelf kapster en gebruik Kevin murphy![]()
Zolang producten in Amerika en Azië verkocht worden zijn ze niet dierproefvrij. Kan het bedrijf nog zo hoog en laag springen (net als Lush) maar Amerika en Azië verplichten nu eenmaal veiligheidstesten.
Proefdiervrij "werkt" alleen voor producten zoals mijn zeep bijvoorbeeld, die wordt bij een kleinschalige ezelhouderij in Groningen gemaakt en alleen in Nederland verkocht. Hoewel overigens een paar bindmiddelen daarvan in het verleden ook zijn getest.
Maris schreef:Sonja_vR schreef:Petal fresh vond ik zelf wel een fijne idd
(Kruidvat heeft 355ml flessen , Holland and Barrett 475 ml flessen, maar zag dat de kruidvat toch goedkoper is omgereken)
Ik heb nu net een bestelling bij big green smile gedaan Met een lamazuna shampoo blok en twee verschillende faith in nature conditioners om te proberen (hebben een leuke aanbieding op de 400ml flessen momenteel)
Maar de petal fresh was niet zo fijn dat je die bent blijven gebruiken begrijp ik ?
ooh lamazuna is ook weer een haarzeep ! Ik ben wel benieuwd hoe die bevalt ! Heb je al eerder haarzeep gebruikt ?
En ze hebben ook deo van dat merk zag ik net.
mirkip schreef:Voor deo vind ik ‘we love the planet’ super fijn en verzorgend!