Een week later met mijn auto geslaagd zonder opmerkingen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Overigens, dat er maar een bepaald percentage mag slagen is echt een onzinverhaal. Als je goed rijdt, laten ze je écht niet zakken.
Dani199764 schreef:Citaat:Overigens, dat er maar een bepaald percentage mag slagen is echt een onzinverhaal. Als je goed rijdt, laten ze je écht niet zakken.
Helaas geen onzin, een examinator was tevreden over mijn rit, maar vertelde letterlijk dat iemand voor mij al geslaagd was en dat zaterdag een makkelijke dag was, moest door de weeks nog maar eens zo goed rijden. Oei oei, als ik toch eens opname apparatuur bij me had..
Was sowieso een rare man, want hij vertelde mij in de auto ook dat ik goed reed en dat mijn ouders klaar stonden met bloemen, en dat hij zelf altijd 200kmh reed omdat zijn baas de boetes toch wel betaalde. Allemaal dat soort rare dingen. Maar gelukkig zijn niet alle examinatoren zo raar![]()
Maar van harte gefeliciteerd TS!
Polly schreef:NYC2B schreef:GESLAAGD!!
Super!! Hartstikke goed gedaan!
Viel het examen doen uiteindelijk mee en hoe heb je het ervaren?
Polly schreef:Klopt en dat doen ze ook bewust.
Stel nou dat ze tijdens de rit tegen je zeggen dat je iets goed doet, ben je helemaal blij en ontspannen en uiteindelijk blijkt het, ondanks dat dat goed ging, niet voldoende. Dan voel je je toch alleen maar rotter?