Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xDenies schreef:Ik sta vijf dagen in de week in deze warmteals het buiten 20 graden is dan is het bij ons 25 en vandaag tikte de thermometer zo'n 29,5 graden aan. En daar werk ik in.
Het kan dus nog erger.
Cowgirl schreef:xDenies schreef:Ik sta vijf dagen in de week in deze warmteals het buiten 20 graden is dan is het bij ons 25 en vandaag tikte de thermometer zo'n 29,5 graden aan. En daar werk ik in.
Het kan dus nog erger.
Nou dat is nog niks.
Ik werkte vroeger in de kas maar nog erger is het bij een vriendin van mij.
Werkt in een wibra filiaal waar het makkelijk tegen de 40 graden word en dat zonder airco.
Ik heb haar al voor gek verklaard en al gezegd (vorig jaar al) dat zij en haar collega's toch eens even flink aan de bel moeten gaan trekken.
[***] schreef:Ik ben echt super fit met dit weer, soort extra versnelling
Ik mopper de hele winter![]()
Relaxed schreef:Palmera schreef:Jezelf een schop onder je kont geven?
Het is warm. Gewoon voldoende drinken en de dagelijkse bezigheden, een versnelling lager, doen.
Met zelfmedelijden gaat de warmte niet weg.
Niks aan toe te voegen
RedPassion schreef:Lees anders oa even de post boven je. Zo makkelijk gezegd, jezelf een schop onder de kont geven... er zijn zat mensen die dit weer fysiek gewoon echt slecht trekken. Ik ben er ook één van en als ik 'gewoon'door ga word ik letterlijk ziek. Ik doe dus heel rustig aan maar dat frustreert soms wel als er nog bergen werk liggen. Ik maak er het beste van maar even klagen over hoe vervelend het is moet mogen toch?
RedPassion schreef:Ik maak er het beste van maar even klagen over hoe vervelend het is moet mogen toch?