Ik zelf draag wel een string als het moet maar met een oma tent voel ik me toch schoner.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Petrichor schreef:Nee maar een oude oma tent gaat niet heen en weer tussen je naat, dus hygiënischer dan een stukje stof wat tussen je naat zit en waar dus geen lucht tussen komt.
Ik zelf draag wel een string als het moet maar met een oma tent voel ik me toch schoner.
daantjuhhh schreef:Palmera schreef:Hmmm, aangezien mijn billen schoon zijn (gedouched) als ik me in een jurkje wurm, ik daarmee ook niet ga hardlopen, denk ik dat dat bij mij niet aan dd orde is.
Persoonlijk zou ik dus voor een string kiezen in zo'n geval.
Bij veel van mijn strings zie je toch die rand bij mijn heup in het jurkje.
Petrichor schreef:Nee maar een oude oma tent gaat niet heen en weer tussen je naat, dus hygiënischer dan een stukje stof wat tussen je naat zit en waar dus geen lucht tussen komt.
NatasjavE schreef:Dan heb je een maat groter nodig.
Ik heb ook altijd een string aan. Ook onder een broek overigens. Anders krijg je toch vrij makkelijk een ZSR(zichtbare slip rand)
daantjuhhh schreef:Palmera schreef:Hmmm, aangezien mijn billen schoon zijn (gedouched) als ik me in een jurkje wurm, ik daarmee ook niet ga hardlopen, denk ik dat dat bij mij niet aan dd orde is.
Persoonlijk zou ik dus voor een string kiezen in zo'n geval.
Bij veel van mijn strings zie je toch die rand bij mijn heup in het jurkje.
Marie111 schreef:Petrichor schreef:Vroeger droeg ik altijd onderbroeken van Ten Cate, super fijn maar ze gingen echt heel erg snel kapot daar vind ik ze persoonlijk te duur voor.
Welke? Want Hunkemoller heeft basis slips die precies lijken op die van Ten Cate, maar dan stukken goedkoper
Meliaforever schreef:Ik heb deze laatst gekocht. Lekker van katoen en net even wat langer dan een boxer (voor schurende benen)
Is van het merk Ten Cate.
[ [url=m/SfFURU.jpg]Afbeelding[/url] ]