Herbalife nutrition, ervaringen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

eva1969

Re: Herbalife nutrition, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 14:26

Ik heb in totaal 3x herbalife geprobeerd, in mijn geval om af te vallen. Helaas sta ik na een week kokhalzend boven de wastafel, zo smerig vind ik het. Ik lust dan ook geen melkproducten en zelfs met sap of water kreeg ik het niet weg. Ik vond dat erg jammer want ik voelde me tijdens het gebruik fantastisch, vol energie en gewoon prima. Van de kruidenthee werd ik dan weer hyper, dat was een beetje overdreven en mijn man was destijds niet zo blij dat ik om 12 uur s nachts nog ramen ging zemen haha.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:37

Ik mis een beetje met welk doel je deze shakes wil gebruiken? Omdat je het idee hebt bepaalde nutrienten nu mis te lopen die je hiermee wel binnen krijgt? Welke dan?
Of om te ondersteunen bij het afvallen?

Wat wil je precies bereiken?

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 16:59

Memories schreef:
Of herbalife werkt of niet weet ik niet, ik heb de producten nooit gebruikt en zal dat ook nooit doen omdat het gewoon een smerig bedrijf is. Het werkt zoals al eerder in het topic is vermeld op basis van MLM, wat niets meer en niets minder is dan een legaal pyramid scheme. Bekijk factsaboutherbalife.com, of de documentaire "Betting On Zero", of deze link. Dit is een bedrijf wat mensen gewoon willens en wetens financieel en sociaal aan de grond helpt. Alleen al daarom zou ik zeggen, begin er niet aan!!! Door hun producten te kopen steun je een bedrijf wat mensen op heel oneerlijke wijze behandelt en stimuleert tot valse marketingtechnieken.

Zou me niet verbazen als de TS al wat pb's heeft gehad van mensen die dit spul verkopen :D

Hannanas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-18 17:01

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 12:22

Hoi TS,

Ben benieuwd of je nog met Herbalife verder bent gegaan?

Zocht toevallig in de zoekfunctie naar Herbalife omdat ik er ook net weer mee ben begonnen omdat ik en af wil vallen en erg laag in mijn energie zit.
Het heeft mij al vaker erg geholpen voornamelijk toen ik een burnout had en erg energieloos was.

Ik denk ik zoek even naar herbalife in de hoop op receptjes met de shakes.

ik ga even verder zoeken, succes

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 12:30

Ik ben op dit moment ook wel benieuwd of je nog verder bent gedaan of een ander product hebt gekozen?

Ik ben namelijk een slechte brood eter, maar door mijn werk eigenlijk geen tijd om te ontbijten en te lunchen. Zoek daarvoor een alternatief wat sneller is.

The_Cat

Re: Herbalife nutrition, ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-18 12:32

Herbalife :roll: . Kijk inderdaad eens naar die shake die hierboven vermeld staat door Hannanas. Je kan zelf op 1000 andere manieren betere en voedingsrijkere dingen maken dan wat je uit herbalife kunt krijgen, voor stukken minder geld. Herbalife producten bevatten trouwens ook ontzettend veel suikers. Je kan dan nog beter je suikers halen uit stukken fruit die je er zelf ingooit en waar je jezelf ondertussen ook van bewust bent dat je ze aan het eten bent. Als je s'ochtends geen tijd hebt om ontbijt te maken, kan je ook perfect overnight oats of dergelijke maken. Gewoon de avond ervoor alles even mengen en daarna de koelkast in

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-18 13:32

Dank allemaal voor het reageren!

barbaras schreef:
Hoi TS,

Ben benieuwd of je nog met Herbalife verder bent gegaan?

Zocht toevallig in de zoekfunctie naar Herbalife omdat ik er ook net weer mee ben begonnen omdat ik en af wil vallen en erg laag in mijn energie zit.
Het heeft mij al vaker erg geholpen voornamelijk toen ik een burnout had en erg energieloos was.

Ik denk ik zoek even naar herbalife in de hoop op receptjes met de shakes.

ik ga even verder zoeken, succes

Ik ga vanaf volgende week beginnen met de 90 day challenge (90 dagen work out schema) en daarin verweven de 'free from' shake. De shake eerst voor 21 dagen, omdat ik wil kijken hoe dat bevalt.

Kinke schreef:
Memories schreef:
Of herbalife werkt of niet weet ik niet, ik heb de producten nooit gebruikt en zal dat ook nooit doen omdat het gewoon een smerig bedrijf is. Het werkt zoals al eerder in het topic is vermeld op basis van MLM, wat niets meer en niets minder is dan een legaal pyramid scheme. Bekijk factsaboutherbalife.com, of de documentaire "Betting On Zero", of deze link. Dit is een bedrijf wat mensen gewoon willens en wetens financieel en sociaal aan de grond helpt. Alleen al daarom zou ik zeggen, begin er niet aan!!! Door hun producten te kopen steun je een bedrijf wat mensen op heel oneerlijke wijze behandelt en stimuleert tot valse marketingtechnieken.

Zou me niet verbazen als de TS al wat pb's heeft gehad van mensen die dit spul verkopen :D

Vooralsnog niks ontvangen ;)

secricible schreef:
Ik mis een beetje met welk doel je deze shakes wil gebruiken? Omdat je het idee hebt bepaalde nutrienten nu mis te lopen die je hiermee wel binnen krijgt? Welke dan?
Of om te ondersteunen bij het afvallen?

Wat wil je precies bereiken?

Dit inderdaad. Met name de micro nutriënten en eiwit. Wat ik wil bereiken? Me energiek voelen en spiermassa opbouwen (die eeuwige buik die maar niet plat wil en achterwerk wat niet rond wil :D ). Ik ben me ervan bewust dat rust, beweging, stress en nog veel meer factoren hierbij een rol spelen. Ik verwacht zeker geen wonderen van Herbalife, maar wellicht ondersteuning. Een andere reden is dat ik veganistisch eet en relatief veel soja consumeer. Ik heb erg veel last van een opgezette buik, en op doktersadvies ga ik nu 2 weken alle soja uit mijn dieet schrappen om te kijken of ik er intolerant voor ben. Het wordt zo erg lastig om een voedzaam ontbijt neer te zetten, dus wellicht dat de shake daar een uitkomst bij kan zijn.

Memories schreef:

Er zijn genoeg eerlijke merken en bedrijven die EN goedkoper zijn EN er dus niet zo'n in en in vuile strategie op nahouden. Zelf 20 kilo afgevallen met de producten van kruidvat eigen merk en body&fit, daar heel tevreden over :j

Deze info was mij niet bekend, ik ga er even naar kijken. Echter twijfel ik wel, aangezien degenen van bootcamp club er gewoon happy mee zijn.

Zit er suiker, gluten, lactose of soja in die van kruidvat?

Eef_Bam schreef:
UMayDream schreef:
Dank voor je uitgebreide uitleg Alwiene! Ik ga de linkjes die je stuurde bekijken en zien of daar een geschikt alternatief tussen zit :j

Soms moet je geloven in het goede van de mens. ;)

Of geloven in de slimme marketing van een productverkoper :Y) . Ben benieuwd of je nog steeds welkom bent bij deze club als je besluit geen producten die ze aanraden te gebruiken, maar een goedkoper en beter alternatief zoals er door enkele bokkers wordt geadviseerd

Zeer zeker ben ik hartstikke welkom geweest het afgelopen jaar, net als de andere ca. 75% van de groep die allemaal geen Herbalife gebruiken ;)

eva1969 schreef:
Ik heb in totaal 3x herbalife geprobeerd, in mijn geval om af te vallen. Helaas sta ik na een week kokhalzend boven de wastafel, zo smerig vind ik het. Ik lust dan ook geen melkproducten en zelfs met sap of water kreeg ik het niet weg. Ik vond dat erg jammer want ik voelde me tijdens het gebruik fantastisch, vol energie en gewoon prima. Van de kruidenthee werd ik dan weer hyper, dat was een beetje overdreven en mijn man was destijds niet zo blij dat ik om 12 uur s nachts nog ramen ging zemen haha.

Haha, ja dat is wel erg enthousiast _O- ik heb de kruidentabletten geprobeerd maar daar zit me teveel cafeïne in. Ging er ook helemaal van stuiteren. Jammer dat je de shakes niet lekker vond!