Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memories schreef:Of herbalife werkt of niet weet ik niet, ik heb de producten nooit gebruikt en zal dat ook nooit doen omdat het gewoon een smerig bedrijf is. Het werkt zoals al eerder in het topic is vermeld op basis van MLM, wat niets meer en niets minder is dan een legaal pyramid scheme. Bekijk factsaboutherbalife.com, of de documentaire "Betting On Zero", of deze link. Dit is een bedrijf wat mensen gewoon willens en wetens financieel en sociaal aan de grond helpt. Alleen al daarom zou ik zeggen, begin er niet aan!!! Door hun producten te kopen steun je een bedrijf wat mensen op heel oneerlijke wijze behandelt en stimuleert tot valse marketingtechnieken.
barbaras schreef:Hoi TS,
Ben benieuwd of je nog met Herbalife verder bent gegaan?
Zocht toevallig in de zoekfunctie naar Herbalife omdat ik er ook net weer mee ben begonnen omdat ik en af wil vallen en erg laag in mijn energie zit.
Het heeft mij al vaker erg geholpen voornamelijk toen ik een burnout had en erg energieloos was.
Ik denk ik zoek even naar herbalife in de hoop op receptjes met de shakes.
ik ga even verder zoeken, succes
Kinke schreef:Memories schreef:Of herbalife werkt of niet weet ik niet, ik heb de producten nooit gebruikt en zal dat ook nooit doen omdat het gewoon een smerig bedrijf is. Het werkt zoals al eerder in het topic is vermeld op basis van MLM, wat niets meer en niets minder is dan een legaal pyramid scheme. Bekijk factsaboutherbalife.com, of de documentaire "Betting On Zero", of deze link. Dit is een bedrijf wat mensen gewoon willens en wetens financieel en sociaal aan de grond helpt. Alleen al daarom zou ik zeggen, begin er niet aan!!! Door hun producten te kopen steun je een bedrijf wat mensen op heel oneerlijke wijze behandelt en stimuleert tot valse marketingtechnieken.
Zou me niet verbazen als de TS al wat pb's heeft gehad van mensen die dit spul verkopen
secricible schreef:Ik mis een beetje met welk doel je deze shakes wil gebruiken? Omdat je het idee hebt bepaalde nutrienten nu mis te lopen die je hiermee wel binnen krijgt? Welke dan?
Of om te ondersteunen bij het afvallen?
Wat wil je precies bereiken?
Memories schreef:Of herbalife werkt of niet weet ik niet, ik heb de producten nooit gebruikt en zal dat ook nooit doen omdat het gewoon een smerig bedrijf is. Het werkt zoals al eerder in het topic is vermeld op basis van MLM, wat niets meer en niets minder is dan een legaal pyramid scheme. Bekijk factsaboutherbalife.com, of de documentaire "Betting On Zero", of deze link. Dit is een bedrijf wat mensen gewoon willens en wetens financieel en sociaal aan de grond helpt. Alleen al daarom zou ik zeggen, begin er niet aan!!! Door hun producten te kopen steun je een bedrijf wat mensen op heel oneerlijke wijze behandelt en stimuleert tot valse marketingtechnieken.
Er zijn genoeg eerlijke merken en bedrijven die EN goedkoper zijn EN er dus niet zo'n in en in vuile strategie op nahouden. Zelf 20 kilo afgevallen met de producten van kruidvat eigen merk en body&fit, daar heel tevreden over
Eef_Bam schreef:UMayDream schreef:Dank voor je uitgebreide uitleg Alwiene! Ik ga de linkjes die je stuurde bekijken en zien of daar een geschikt alternatief tussen zit
Soms moet je geloven in het goede van de mens.
Of geloven in de slimme marketing van een productverkoper. Ben benieuwd of je nog steeds welkom bent bij deze club als je besluit geen producten die ze aanraden te gebruiken, maar een goedkoper en beter alternatief zoals er door enkele bokkers wordt geadviseerd
eva1969 schreef:Ik heb in totaal 3x herbalife geprobeerd, in mijn geval om af te vallen. Helaas sta ik na een week kokhalzend boven de wastafel, zo smerig vind ik het. Ik lust dan ook geen melkproducten en zelfs met sap of water kreeg ik het niet weg. Ik vond dat erg jammer want ik voelde me tijdens het gebruik fantastisch, vol energie en gewoon prima. Van de kruidenthee werd ik dan weer hyper, dat was een beetje overdreven en mijn man was destijds niet zo blij dat ik om 12 uur s nachts nog ramen ging zemen haha.