Gigantische probleem voet, wat nu?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CharmingS

Re: Gigantische probleem voet, wat nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 10:07

Dat zou ik met mijn kromme voeten niet hoeven te proberen hoor.. Vind de sleehakken sowieso al enkelkillers }> . Mijn voeten staan zo scheef dat ik zelfs langs mijn slippers loop

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-18 10:11

Dat verbaast hier thuis ook iedereen, is ook echt maar 1 soort slipper waar ik perfect op loop. De rest is echt drama..

Afbeelding

Janneke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 11:16

Hm....
Opmerkelijk...!

Wat ik er van bak: kennelijk is het dus vooral een kwestie van ""gewoonte"", veel meer dan dat je iets stevigs nodig hebt om je voet 'recht te duwen'.

JoT

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 12:15

Daar zou ik dan juist weer zo naast lopen met mijn platvoetje links en doorzakenkeltje rechts. Maar op pumps loop ik over het algemeen altijd wel redelijk. Hakken schijnen iets te doen met de stand van je voeten heb ik ooit eens begrepen en dat is in mijn geval positief. Wel leuke schoenen trouwens :D

Van die gewoonte klopt op zich wel. Ik heb mezelf aangewend om mijn voeten 'recht te trekken'. Maar dat heeft dan wel weer als gevolg dat ik teveel op de buitenkant van mijn voet loop.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 18:35

Klinkt een beetje als een dropvoet. Kan je wel de voet in alle richtingen goed optrekken? Voetenstand kan je ook trainen bij een fysio, ook een dropvoet kunnen zij behandelen. Daar kan je ook eens langsgaan.