Hennabrows erafhalen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Re: Hennabrows erafhalen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 10:31

Ik vind ze ook heel erg Mooi!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 11:06

Waarom niet gewoon contact opnemen met de persoon waar je het hebt laten doen?

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-18 17:39

De henna is al bijna helemaal van mijn huid weg, heb er namelijk elke ochtend even wat olie opgedaan := . Doordat nu alleen de haartjes nog gekleurd zijn ,en ook al wat lichter, vind ik ze een stuk mooier, omdat ook de achterkant nu veel minder dun lijkt. Zoals ze op de foto eruitzien vind ik ze ook erg mooi, maar op de een of andere manier waren ze in het echt veel donkerder en zag de vorm er ook heel anders uit. Gelukkig ben ik er nu wel meer tevreden mee, al zijn henna brows toch niet helemaal mijn ding heb ik gemerkt, maar al met al toch wel blij dat ik het gewoon eens gedaan heb.

_fairytale

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-18 17:43

Kimbers schreef:
Geduld is een schone zaak. Heb je het besproken met degene die je wenkbrauwen gedaan heeft?

Toen ze me de spiegel aangaf had ik meteen al verteld dat ik ze best wel donker vond en ook wel een beetje te dik (al heeft ze dat keurig naar mijn wensen veranderd, helaas was de achterkant al wat te dun). Ze vertelde me toen dat Henna brows altijd wel heel donker waren, al had ik in het begin al aangegeven dat niet mooi te vinden en had ze mij dat ook aan het begin al kunnen vertellen.