Maflinger_S schreef:In mijn beleving ligt het wel wat ingewikkelder en tegelijkertijd ook wat simpeler dan gedacht. Ik kan me zo voorstellen dat als je met je vrouwelijke partner, die ook in je bedrijf werkt, een gezin begint, dat het dan niet makkelijk is om op te biechten dat je ook gevoelens hebt voor mannen en dat je daar ook regelmatig aan toegeeft. En juist omdat het moeilijk is om erover te praten en het een best groot geheim is, doe je vervolgens "domme" dingen als onbeschermde sex hebben. (Stel je voor dat je condooms in huis hebt en je partner vindt ze, leg dan maar eens uit waarom je die hebt als jullie samen een ander voorbehoedsmiddel gebruiken).
In de 7 jaar dat je partner een dubbelleven heeft geleid heeft hij - zo begrijp ik tenminste uit wat ik heb gelezen - ook altijd goed voor zijn gezin gezorgd. Het een hoeft het ander dus niet in de weg te staan. Neemt niet weg dat dit een grote schok is waar je wel even moet bekomen. Dat betekent mijns inziens niet automatisch dat de relatie tussen jou en je partner dus over is maar wel dat die wellicht een andere invulling krijgt. Hoe, dat moeten jullie samen beslissen.
Misschien is de kennis die jij nu over je partner hebt, wel heel bevrijdend voor hem en kunnen jullie afspraken maken waar jullie allebei en samen mee kunnen leven.
Tot dat het uitkomt dat zij een SOA heeft (in ergste geval aids)... Erg liefdevol vind ik zijn instelling niet. Eerder egocentrisch... en tuurlijk zal hij zich schamen; maar 7 jaar? Bewuste, onveilige sex?
Sorry... die gaat er bij mij niet in. Maarja wie ben ik...
Laatst bijgewerkt door SG1985 op 29-05-18 21:11, in het totaal 1 keer bewerkt