Draag jij korte broeken of blote benen onder jurkje?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Draag jij korte broeken of blote benen onder jurkje?

Ja
208 (59%)
Nee
87 (25%)
Alleen onder jurk
18 (5%)
Alleen met korte broek
24 (6%)
Alleen met rok
10 (2%)

Totaal aantal stemmen: 347

Cinnepin

Re: Draag jij korte broeken of blote benen onder jurkje?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:26

Jahoor,,,vind mijn benen niet lelijk, wel wit :D
Vroeger durfde ik het niet omdat ik altijd erg dunne benen had. Ze zijn nu nog steeds niet dik, maar iij geen stelten meer, dus ben heel blij het nu wel te durven.

Anastasia24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:26

Ik heb echt, nooit een jurk of rokje aangehad, vind het ook niks, zo vrouwlijk ben ik niet. :') . Iniedergeval, als ik ooit in m'n leven een jurkje draag ( Als, ik eenmaal het lichaam heb dat ik wil :Y) ) Dat zou ik er een broekje onderdoen, mede doordat ik dus niet met rokjes enz. overweg kan. Vooral niet als ik zit, als je snapt wat ik bedoel. O:)

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:32

Ik draag bijna nooit jurkjes maar als ik ze draag inderdaad meestal met een broekje eronder, in het openbaar toch zeker.
Vind het nogal ordinair overkomen als iemand je onderbroek kan zien.
En ik ben het ook niet gewend een jurkje te dragen en zo ben ik tenminste zeker en kan ik doen alsof ik een broek aanheb zonder te denken. Zeker met fietsen enzo, brrrrr. En nee, mijn jurkjes zijn niet zo kort.

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:33

Ik draag heel veel jurkjes. En nee nooit een broekje eronder. Tenminste, Iet een broekje met pijpjes. Wel normaal ondergoed. Wel een panty als het wat kouder is.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 21:53

ik draag heel veel jurkjes nadat ik jaren mijn benen heb verstopt in lange broeken en ik voel me er heerlijk bij! in het begin nog witte melkflessen, maar die zijn zo bijgekleurd zolang je je benen niet verstopt :+

geen broekjes er onder, gewoon een string of hipster. maar heb dan ook geen wijde jurkjes die makkelijk opwaaien oid.

cinniz123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:02

Draag heel weinig jurkjes of rokjes en anders vaak alleen in de winter met panty(fijner idee ofzo)
Ik heb ook bovenbenen die schuren en kreeg ook de tip glijmiddel op siliconen basis smeren naar heb t nooit geprobeerd dus geen idee of het werkt :')

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:03

Heb bruine slanke hele lange benen.
Dus nee ik ga ze niet verbergen.

Ik heb niet veel boezem.
Ik moet het van mijn benen en kont hebben.
Dus ik gebruik het ook maar dan. Hahaha.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:04

Je poll klopt voor geen meter. Je geeft 2 keuzes en dan kun je met ja of nee antwoorden. Dat klopt niet natuurlijk. De andere antwoorden kloppen ook niet bij de vraag.

Yaralisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:10

Supervixen schreef:
Je poll klopt voor geen meter. Je geeft 2 keuzes en dan kun je met ja of nee antwoorden. Dat klopt niet natuurlijk. De andere antwoorden kloppen ook niet bij de vraag.

Ik dacht al dat ik verkeerd las :+

Zelf heb ik gewoon blote benen onder jurkjes. Nooit last van schurende benen, ondanks dat ik echt geen hele slanke benen heb. Vind het heerlijk om met blote benen te lopen!

Anniekskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:11

Lang leve Smoovall! Heb heel erg last van schurende bovenbenen, broekjes of afgeknipte panty's gaan alleen maar rollen, dus had nooit rokjes aan. Totdat ik Smoovall ontdekte, als ik een rokje naar het werk aan heb is het 's ochtends en 's middags even sprayen en ik heb nergens last van!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:13

Ik draag altijd een onderbroek met daarover een onderbroek met langere pijpjes om het schuren tegen te gaan. Wat ook goed werkt is anti transpirant deo over de binnenkant van je been te wrijven, dat helpt ook enorm tegen het schuren. Ik doe het altijd allebei.

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:17

Calixae schreef:
Sinds kort heb ik er een afgeknipte panty onder. Niemand die het ziet en geen schurende en kapotte benen, heerlijk. Al kruipt die panty soms wel wat omhoog maar ja dat liever dan een geïrriteerde huid.

Ik heb vorig jaar de shapewear van de Hema ondekt. Shapen doet het niet zo goed, maar het zijn broekjes langer dan een onderbroek met pijpjes en korter dan een wielrenbroekje.
Heerlijk dun stof en blijft mooi op z'n plek zitten! Echt ideaal voor onder een jurkje! Ik gebruik het ook vaak onder een pantalon om m'n blousje o.i.d. in te proppen, alle kreukels zijn dan weg!

Deze dus: https://www.hema.nl/winkel/dames/lingerie-nachtmode/corrigerend-ondergoed/corrigerende-boxer-(21570599)?color=zwart

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:20

Ik heb inmiddels het punt bereikt dat ik mij erbij neer leg dat mijn benen (en de rest trouwens ook) nooit bruin zullen worden :') Vandaag het kantoor ingelopen met de waarschuwing dat iedereen z'n zonnebril maar op moest zetten 8-) _O- Heerlijk geen panty/strak broekje aan met dit warme weer! :D

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:24

Ik draag een lange boxershort onder een jurkje. Zo schuren mijn benen niet meer langs elkaar :)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:32

Hier graag een korte broek of een rokje/jurkje aan. Mag niet naar het werk maar zodra ik vrij ben kleed ik mij gelijk om.

Als ik op de fiets moet doe ik er even een broekje bij onder, anders schuurt het zo. Maar verder gewoon blote benen en een een slipje onder de rok.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:46

Ja hoor, ik woon in jurkjes, rokjes en korte broeken met dit weer. Voor kantoor jurk of rokje tot de knie met loafers of sandaaltjes. Vrije tijd korte broek en teenslippers.

En de €2.99 zelfbruinende bodylotion van kruidvat wekt in het begin van de zomer de indruk dat ik al wat zon heb gehad. Staat toch gelijk leuker dan een paar melkflessen :)).

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 22:49

Hema heeft corrigerende onderbroeken die echt super zitten en best dun zijn. Heb ze al een aantal jaar. Ik vind ze ideaal! Zijn wat langer, ik draag vaak lange jurken, vanwege mijn lengte zijn korte jurken ‘extra kort’. Niet chill.

https://www.hema.nl/winkel/dames/linger ... -(21570599)?color=beige

fjordnina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:13

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-18 23:28

Voor werk met panty meestal. Maar verder lekker blote benen. Ik hou van jurkjes en shorts. Dat ik witte benen heb of dat de patronen van mijn rijbroek er nog in staan of dat mijn knieën en billen wat ouder worden kan me geen zak schelen :D
Ben wel erg blij met mijn benen (je moet alleen geen lange broek willen kopen met deze stelten := of jurkje zoeken dat lang genoeg is :D )

Afbeelding

Afbeelding

Jinte

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 00:00

Ik draag 'cycle shorts' van de primark onder jurkjes en rokjes. Gewoon katoenen kort strak broekje wat schuurplekken voorkomt. €2,50 per stuk

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 00:04

Gewoon blote benen onder jurkjes hoor, heerlijk! Tja ik heb ook van die melkflessen die nooit kleuren maar daarvoor ga ik geen panty of broekje aantrekken.

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 00:14

gewoon.. bloot :D want in de zomervakantie (op vakantie uiteraard) loop ik toch bijna altijd in mijn bikini dus who cares
gelukkig geen last van schuren!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 00:25

Zal ik jullie even jaloers maken }>

Dit is dag 2 van de vakantie Afbeelding

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 00:27

Mooie benen heb je :)

nenahdm

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-18 00:31

Dag 2 pas :')
Dit was aan het eind van mijn vakantie _O- nou halverwege pas australian gold ontdekt dus nu gaat het hopelijk sneller gaan *D
Spoiler:
Afbeelding