Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gianti schreef:Australian gold
Captain schreef:Wat vreemd dat Australian Gold er niet goed uit komt? Ik verbrand heel snel maar heb dit jaar nog geen last gehad door insmeren met die 30 factor terwijl ik tussen 12 en 4 constant in de zon loop...
(Misschien werkt 'ie beter omdat 'ie een paar maanden over datum is.)
DiantaM schreef:Captain schreef:Wat vreemd dat Australian Gold er niet goed uit komt? Ik verbrand heel snel maar heb dit jaar nog geen last gehad door insmeren met die 30 factor terwijl ik tussen 12 en 4 constant in de zon loop...
(Misschien werkt 'ie beter omdat 'ie een paar maanden over datum is.)
Misschien smeer je gewoon vaak? Hij scoort met een lagere factor. Dat is op zich geen probleem, mits je vaak smeert.
verootjoo schreef:Dat je niet verbrandt zegt natuurlijk niet alles over een goede werkzaamheid
Schuur_ schreef:verootjoo schreef:Dat je niet verbrandt zegt natuurlijk niet alles over een goede werkzaamheid
Voor mij dient een zonnebrandcreme om niet te verbranden hoor. Ik weet niet wat die nog meer moet doen?
Ik zou eigenlijk een hele hoop kleine potjes moeten kopen en die overal insteken. Ben elk jaar secuur op mijzelf insmeren maar mij nu toch laten verrassen. Moest onverwacht buiten zitten en niks mee natuurlijk. Nu verbrand op de schouders en decollete. Is bijna weg (de roodheid) maar nu is het wachten op vervellen natuurlijk. Ben trouw 3x daags mezelf aan het insmeren met after sun 24h moisturizer
DiantaM schreef:YellowGray schreef:Overigens ging deze test alleen over de sprays. Sprays zijn heel anders dan cremes en dat kan binnen een merk ook best verschillen denk ik.
De consumentenbond heeft vorig jaar de crèmes getest. Dus die zou je er ook bij kunnen pakken.