Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Liselot schreef:Ik heb een mega zware postpartum-depressie gehad. Had therapie bij de moeder en kind poli bij de psychiatrie in het ziekenhuis. Werd daar enorm goed geholpen en het was ook heel erg gericht op de hechting tussen moeder en kind. Ik kon namelijk technisch gezien best prima voor mijn zoon zorgen, maar ik had weinig binding.
Ik ben in totaal 2 jaar in de ziektewet geweest en ben heel langzaamaan weer gaan werken. Ik werk nu 32 uur per week, vind het erg pittig maar heb nu sinds een halfjaar weer een lieve vriend die mij de zorg voor T wat uit handen neemt.
Neem vooral je tijd en laat je niet opjagen, zorg dat je goede hulp krijgt. Het mag er allemaal zijn, dat is helemaal niet erg.
Sizzle schreef:Zonnetje81 schreef:Dat mensen zeggen dat je moet genieten is omdat men toch niet op de hoogte is!? Dus lijkt me dat je iemand niet kan verwijten.
Op zo‘n moment als je je echt depressief bent komen toch heus enkel verwijten in je op en wil je ze het liefste een beuk op de neus ‚genieten‘
Zonnetje81 schreef:Dat mensen zeggen dat je moet genieten is omdat men toch niet op de hoogte is!? Dus lijkt me dat je iemand niet kan verwijten.
Zonnetje81 schreef:Dat mensen zeggen dat je moet genieten is omdat men toch niet op de hoogte is!? Dus lijkt me dat je iemand niet kan verwijten.
Zonnetje81 schreef:Eigenlijk is het sowieso zo’n dooddoener maar ja wat moet je anders tegen iemand in een normale
Situatie zeggen. Niks zeggen is ook niet goed