maximuss schreef:Ik kan me behalve corrigerende broeken weinig voorstellen bij hulpstukken. Heb je soms een link (mag ook in pb)?
Ik denk dat ze het heeft over inwendige hulpstukken

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
verootjoo schreef:verootjoo schreef:
Ik denk dat ze het heeft over inwendige hulpstukken. Om de baarmoeder inside te houden zeg maar.
Mariska88 schreef:Ik wil eerst volgende week afwachten wat de gynaecoloog zegt
Misschien heeft zo nog een heleboel hulpstukken die het mij makkelijker kunnen maken om iig een operatie uit te kunnen stellen
Wat dat hij er komt is duidelijk alleen liever zo laat als mogelijk
Citaat:Mariska88 schreef:Ik weet dat niemand dat ziet aan mij
Ben er zelf ook heel open over tegen bekenden en voor mij heerst er geen taboe op
Ik sta verder midden in het leven, sla geen uitjes of iets af. Zie er verzorgd uit.(haar make up kleren nagels etc) Maar daarom voel ik mij soms wel oud en met vlagen onzeker hierdoor..
Volgens mij vertelde de gynaecoloog dat er iets van 9 verschillende (inwendige) hulpstukken zijn en dan nog eens in verschillende maten
Dus hoop gewoon dat er nog iets passends voor mij tussen zit..
En een operatie is gewoon ook risicovol. Liever als het echt niet meer anders kan..
Daarom ook erg benieuwd naar andere ervaringen..
Maar wat maakt dat je je oud voelt ? Niet iedere oude vrouw heeft een verzakking net zoals niet iedere vrouw na een bevalling een verzakking heeft. Ook mijn kind was een sterrenkijker, met de vacuüm gehaald en dat is ook waarschijnlijk de reden.
Over operatie ben ik het met je eens. Iedere operatie die niet echt noodzakelijk is en toch een risico vormt moet je goed over nadenken.
Maar pas alsjeblieft op dat het je gevoel niet gaat overheersen. Dan ben je verder van huis.
Mariska88 schreef:Me oud voelen zit meer in van die baal momentjes. Loopt gelukkig niet altijd met dat gevoel rond
Maar gewoon spontaan even springen met de kinderen, meer even als je met je neus op de feiten gedrukt word, dat je niet alles meer zo makkelijk kan als voorheen.