Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Kerel, waar bemoei je je mee? Als TS van mening was/is dat het onderwerp niet boeiend (meer) is en ze kan het verwijderen, dan is dat toch haar zaak? Ook als dit is vanwege tegenvallende reacties.Vaag hoor, het topic is weer open, met een boodschap van de TS dat de openingsvraag niet boeit...
Nabster schreef:Hallo allen.
Mijn excuses voor het wissen van de OP, impulsieve actie. Ontzettend veel uren gewerkt de laatste week en dan zijn de acties wat minder doordacht lijkt het.
Nog even een reactie. Ik heb de OP niet leeggehaald omdat de reacties me niet aan staan (mooie aanname Olympia), maar omdat ik me realiseerde dat het gewoon niet belangrijk is. Het boeit idd ook niet dat ze zichzelf moeder noemt terwijl ze het niet is. Ook heb ik me nergens mee bemoeit. Dat zou inhouden dat ik haar erop aanspreek. Niet gedaan uiteraard (ook een aanname).
Dank voor alle reacties en een dikke plus voor Cinderella.
Ailill schreef:Kuggur schreef:Kerel, waar bemoei je je mee? Als TS van mening was/is dat het onderwerp niet boeiend (meer) is en ze kan het verwijderen, dan is dat toch haar zaak? Ook als dit is vanwege tegenvallende reacties.Vaag hoor, het topic is weer open, met een boodschap van de TS dat de openingsvraag niet boeit...
Echt ongelofelijk dat mensen hier zo gaan roepen, we staan toch niet meer op een schoolplein waar we naar elkaar wijzen en verplichten om iets te zeggen?
Grow up zeg.
Kuggur schreef:Ailill schreef:Kerel, waar bemoei je je mee? Als TS van mening was/is dat het onderwerp niet boeiend (meer) is en ze kan het verwijderen, dan is dat toch haar zaak? Ook als dit is vanwege tegenvallende reacties.
Echt ongelofelijk dat mensen hier zo gaan roepen, we staan toch niet meer op een schoolplein waar we naar elkaar wijzen en verplichten om iets te zeggen?
Grow up zeg.
Heb je je dagen....
Kuggur schreef:Ailill schreef:Kerel, waar bemoei je je mee? Als TS van mening was/is dat het onderwerp niet boeiend (meer) is en ze kan het verwijderen, dan is dat toch haar zaak? Ook als dit is vanwege tegenvallende reacties.
Grow up zeg.
Fenrir schreef:Valt best mee, een stuk minder dan bij jullie vrouwen en meestal dragen wij mannen het ook nog eens een stuk beterKuggur schreef:Heb je je dagen....
Welke dagen? Maandagen? Zondagen? Woensdagen? Zijn er speciale mannendagen?
En dan zeggen ze dat vrouwen onder elkaar erg zouden zijn...
Kuggur schreef:Vaag hoor, het topic is weer open, met een boodschap van de TS dat de openingsvraag niet boeit...
Nabster schreef:Hallo allen.
Mijn excuses voor het wissen van de OP, impulsieve actie. Ontzettend veel uren gewerkt de laatste week en dan zijn de acties wat minder doordacht lijkt het.
Nog even een reactie. Ik heb de OP niet leeggehaald omdat de reacties me niet aan staan (mooie aanname Olympia), maar omdat ik me realiseerde dat het gewoon niet belangrijk is. Het boeit idd ook niet dat ze zichzelf moeder noemt terwijl ze het niet is. Ook heb ik me nergens mee bemoeit. Dat zou inhouden dat ik haar erop aanspreek. Niet gedaan uiteraard (ook een aanname).
Dank voor alle reacties en een dikke plus voor Cinderella.