Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sonja_vR schreef:Water zag ik een stukje terug voorbij komen
Maar dat dus echt niet doen
Maar succes dalijk bij de oogarts
Hopelijk krijgt die hem er vlot uit
Nabster schreef:Sonja_vR schreef:Water zag ik een stukje terug voorbij komen
Maar dat dus echt niet doen
Maar succes dalijk bij de oogarts
Hopelijk krijgt die hem er vlot uit
Wasrom zou je geen water in je oog mogen?
Nabster schreef:Sporadisch, als in een noodgeval lijkt het me prima kunnen. Hoe spoel je anders ogen na een incident?
hamsterfan schreef:Nabster schreef:Sporadisch, als in een noodgeval lijkt het me prima kunnen. Hoe spoel je anders ogen na een incident?
Lijkt me toch anders als je een brandend spulletje in je oog krijgt of een lens die vastgeplakt zit. Water in combinatie met lenzen is vaak gewoon geen goed idee, noodgeval is natuurlijk anders, maar het beste is, op dit moment, om niet met water in je oog te gaan friemelen. Lenzen hebben het gewoon niet zo op water en als het niet nodig is, waarom dat dan wel doen?
Ze heeft alles verder al aan vloeistof etc
Nabster schreef:Sporadisch, als in een noodgeval lijkt het me prima kunnen. Hoe spoel je anders ogen na een incident?
Sonja_vR schreef:Nabster schreef:Sporadisch, als in een noodgeval lijkt het me prima kunnen. Hoe spoel je anders ogen na een incident?
Omdat het oog momenteel toch al beschadigd en geïrriteerd is
Daarnaast droogt water dus gewoon uit , dat wil je helemaal niet in een geïrriteerd oog hebben met een vastgeplakte lens
Trust me , it hurts
Dan kun je beter wachten tot je vloeistof hebt en in dit geval idd gewoon de adviezen van de dokter volgens