Ik voel me helemaal niet goed, help

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CalipsoLover

Re: Ik voel me helemaal niet goed, help

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-18 15:25

Nee inderdaad, ga me niet druk gaan maken. Wie weet is het ook niets. Bedankt!

kwii

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-18 12:02

CalipsoLover schreef:
Nee dat niet. Maar moest het nu plots erger worden zal ik zelf wel aan de bel gaan trekken. Weet je ook de oorzaak van dat te kort? Hier is wel wat paniek, ook omdat leukemie in de familie zit. Maar probeer me niet te druk te maken.

Nee ik weet het eigenlijk niet. Meende dat het bij mij toen in combinatie ook was met een ijzer tekort, simpel te verhelpen in elk geval.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 09:28

Oke, dus vorige week mijn bloedonderzoek gekregen en alles leek in orde te zijn. Bloedplaatjes etc waren ook goed. Enkel een infectie te zien, een kleine longontsteking misschien?
Antibiotica had ik uitgenomen, maar vrijdag/zaterdag begon het weer. Minder heftig, maar begon terug te hoesten. Zondag vervolgens pijn in mijn kaken en gehemelte maar was twee dagen later weer over en vervangen door keelpijn. En sinds gisteren dus een acute amandelontsteking, en niet al te stilletjes. Heb een enorme bult in mijn keel met etter en bloed. Meteen de HA gebeld, ik kon bij hem gisteren niet meer terecht maar raadde aan om naar de spoed te rijden als er vandaag of morgen geen verbetering in kwam. Vanochtend vroeg wakker geworden door de pijn en er lijkt nog geen verbetering te zijn met spoelen en koud houden. Aangezien antibiotica dus niet heeft geholpen gaan ze er waarschijnlijk wel uit moeten. Ik baal enorm want mijn eindexamens zitten er ook aan te komen en kon het me niet echt permitteren nu nog afwezig te zijn, en met zoiets zit je blijkbaar wel een dikke week thuis...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 09:32

Ahw beterschap. Je amandelen eruit dat is idd geen pretje als je geen kindje meer bent.

CalipsoLover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-18 11:01

Neen heb ik ook gehoord, ook van twee kennissen ondertussen gehoord dat het heel pijnlijk is. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 11:12

Het is inderdaad best pijnlijk achteraf maar hé daar is dan pijnstilling voor. Amandelen eruit is het zo waard, kan het je uit ervaring aanraden :j

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-18 12:03

En veel ijs eten!

Veel sterkte!

Nant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-18 23:53

Beterschap! Wat een rot timing zo rond je examens.

Ik was 23 toen mijn amandelen er uit gingen, het is inderdaad wel pijnlijk, maar ik ben sindsdien nooit meer ziek geweest en in 4 jaar nog maar 2 of 3 keer verkouden geweest. Dus het is het echt heel erg waard!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-18 20:00

Gelukkig niets superernstigs, maat alsnog erg vervelend.

Mijn amandelen heb ik 2.5 jaar terug laten verwijderen. Hele week hardstikke ziek, dag 7 scheurt de wond open en kon ik weer geopereerd worden. -.- maar... na de 2e operatie was ik binnen 1.5 dag weer warm aan het eten :D dus het kan ook goed en snel gaan !!