Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sanso schreef:Ja werkelijk waar, ik zei nog ik wil alles uitsluiten dus of ze mij aub wilt doorsturen. Weigerde ze pertinent.
Vind het vooral erg dat ze zoveel risico durft te nemen met iets belangrijks als een rug.
sanso schreef:Ik ben ook plat op mijn rug gevallen. En als ik eraan terug denk misschien zelfs een aantal seconden een black out gehad. Gezien ik de val zelf niet meer kan herinneren alleen dat ik naar boven keek en de neus van paardlief zag.
Ze vroeg ook niet hoe of waar ik gevallen was.
bigone schreef:sanso schreef:Ik ben ook plat op mijn rug gevallen. En als ik eraan terug denk misschien zelfs een aantal seconden een black out gehad. Gezien ik de val zelf niet meer kan herinneren alleen dat ik naar boven keek en de neus van paardlief zag.
Ze vroeg ook niet hoe of waar ik gevallen was.
Je bent dus een klein stukje van de film kwijt, waarom niet meteen naar het ziekenhuis gegaan??
sanso schreef:Ik geef dokter het voordeel van de twijfel, ik wacht nog even af.
Als het morgen nog zo pijnlijk of erger is ga ik naar de SE. Liever dat er een foto voor niks word gemaakt dan dat er echt iets is en daar (te) laat achter gekomen word
@Bigone, eerlijk gezegt geen idee.. voel me ook stom achteraf. Ik besef het mij later pas dat ik weinig herinner van de val zelf. Ik heb toen wel meteen ibuprofen op, en een warme douche. Toen ging het wat beter. Misschien is het dat geweest.
Jessix schreef:Oh laat het er alsjeblieft niet bij zitten. Ik heb me bijna 10 jaar geleden weg laten sturen van de EH na val van mijn paard. Ik wist dat het niet goed zat, maar volgende de dokter daar zou het allemaal wel meevallen. Mijn leven is langzaam en zeker een hel geworden van lichamelijk klachten... Jaren later kwam de oorzaak aan het licht. 3 gebroken wervels en daardoor nu blijvende schade.