Bokt help!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 09:17

verootjoo schreef:
Quir schreef:

Ondanks dat ik het met je eens ben, klopt die laatste zin absoluut niet en kan je dat ook echt niet zeggen!! Zelfs waarbij koorts bijna als "eis" gezien wordt niet.

Je kan geen zonnesteek hebben als je geen koorts hebt. Dat is juist wat een zonnesteek is; dat je lichaam zich niet meer koel kan houden.

Net zoals ze zeggen dat je geen hersenvliesontsteking kunt hebben als je geen koorts hebt...

Wat ik dus wilde zeggen is dat geen koorts niet betekend dat er niets (ernstigs) kan zijn, dat is namelijk wel wat je letterlijk zei.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-18 09:18

Zelfs één slokje houdt ie niet binnen, maag inderdaad helemaal van slag.
Koelen met vochtige washandjes, verkoelde douche.. Etc doen we. :j

En nee, ik bel geen HAP meer. Daar hoeft bokt zich niet meer druk om te maken. ;) Ik vroeg ook maar om advies aangezien ik niet bekend ben met deze klachten na een volle dag zon.

Anoniem

Re: Bokt help!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 09:36

Dooie cola drinken!

IMJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 09:41

dat zal ook niet binnen blijven..

Ik kan me niet voorstellen dat mini slokjes ook niet binnen blijven. Al liggend wat kleine slokjes met een rietje?

Wat doet hij met zijn vlucht?

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 09:44

Wat je ook kunt doen is een pcm oplossen in lauw water en daar iedere keer een lepeltje van laten innemen. Voor de maag is lauw water beter.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 11:03

Als er echt niks in blijft kan je altijd overleggen voor iets tegen misselijkheid.
Echt minislokje en dan 10min wachten

GDG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:14

Als hij niet eens een slokje drinken binnen kan houden dan moet hij niet gaan vliegen.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-18 19:56

Uiteindelijk heeft 'ie gewoon weer water kunnen drinken gelukkig. Aangezien hij z'n trip (masterclass trouwfotografie in Italïe...) niet wilde cancellen is hij uiteindelijk toch op het vliegtuig gestapt, ook aangezien de misselijkheid verdween en weer kon drinken.. Hij was nog steeds warm en rood over z'n hele lichaam, maar koorts bleef uit. Wel erg suf en moe. Veilig aangekomen en geen ander verschijnselen meer (erbij) gekregen. Dus nu nog een avondje bijkomen en vroeg slapen in het hotel om morgen daar aan de slag te gaan.

Was het er niet helemaal mee eens maar kon hem niet tegenhouden. Wel op z'n hart gedrukt dat 'ie het vandaag dus rustig aan moet doen, veel moet blijven drinken en proberen constant de schaduw op te zoeken.. NL fotograaf waar hij de masterclass van krijgt, houdt hem ook in de gaten.

Het ligt nu buiten mijn handen en ik vertrouw er maar op dat hij weet wat hij doet en z'n eigen grenzen aangeeft als het toch ineens weer erger wordt.

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 20:03

Hij is volwassen toch!!

Wel vervelend als hij nu veel mensen heeft aangestoken

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-18 20:21

Net zoals je zegt, hij is volwassen. Kan hem moeilijk vastbinden... Snap ook wel dat je heel graag naar dure Masterclass in t buitenland wil als je er fiks voor betaald heb.. Of het verstandig is, is een tweede en ik was het er echt niet helemaal mee eens met zijn toestand hoor. := Maar het ging alweer wat beter en als hij dan toch wil gaan ondanks nog niet helemaal 100%... Ja dan ligt de keuze bij hem.
Maar wat het nou geweest is/nog steeds is, al sla je me dood. Het ging ineens zo rap en t viel echt op na een volle dag in de zon. Dusja, ik maakte mij zorgen. :=