Tips tegen hooikoorts

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:33

Ghostattack schreef:
Ga maandag eens bellen om te vragen of ik nog andere tabletjes erbij kan krijgen! Dit is echt geen doen zo, mijn lichaam functioneert prima maar alles vanaf mijn nek naar boven is echt dramatisch gewoon :n

Ladypronk, ik mocht maar maximaal 1x daags een tabletje van de levocetirizine volgens apotheek en huisarts. Geen idee waarom overigens.

Geen andere tabletten maar neusspray erbij vragen. Ik doe het het beste op levoceterizine pillen en cortisone spray van Avamys. Maar ook ik voel hem ook wel nu hoor het is heel extreem ineens deze week.

Kaulitz

Re: Tips tegen hooikoorts

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 18:39

Hier ook iemand die deze week echt heeft moeten afzien. Het enigste wat mij echt er doorheen sleept zijn de Ceterizine pilletjes van de lidl..
Heb genoeg andere pilletjes gebruikt maar deze werken echt top!

Malyma

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-18 19:35

Hooikoorts, ja dat was voor mij ook altijd een feest... :+
Heb er als kind een operatie voor ondergaan en altijd ieder jaar medicijnen voor moeten gebruiken.
Maar sinds ik honing gebruik, door mn eten, heb ik er nauwelijks nog last van. Ik bedoel dus wel echte honing, niet die uit de supermarkt.
Als ik honing heb van de dichtst bijzijnde imker uit de buurt, dan heb ik echt nauwelijks tot helemaal geen last meer. Vraag me aub niet om uit te leggen hoe het werkt; ik weet wel hoe het werkt, maar ik kan dat niet verwoorden.