Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ikke89 schreef:Ik heb altijd napijn als ik een witte vulling heb gekregen. Het duurt bij mij vaak een maand of 3 voordat ik weer normaal met die kirs kan bijten. Daarom ik heb zo'n bloedhekel aan de tandarts. Ik ga altijd zonder pijn, kom altijd met pijn terug...
magda_90 schreef:Heftige reactie op de plaatselijke verdoving waardoor mijn tandvlees en kaakspieren nu opgezet en pijnlijk zijn. Eten, drinken en praten doet daardoor nog best wel pijn.
Veel water drinken, pijnstillers en ijszakken moet de boel kalmeren.
Ze hebben de vullingen ook ietsjes lager gemaakt.
magda_90 schreef:Ik heb daar inderdaad ook betere ervaringen mee.Daar hielp pijnstilling iig bij. Ik snap er ook niets van normaal is 1 paracetamol meer dan voldoende voor mij. Nouwja ik zal de radio zachtjes aanzetten en kijken of ik zo kan slapen..
Sterkte met het herstel.
frankiej schreef:geen recept gekregen voor een stevige pijnstiller? De Ibuprofen van de supermarkt bijv. stelt niet veel voor wat hoeveelheid werkzame stof betreft. Via de arts kun je een veel zwaardere versie krijgen, eventueel gecombineerd met een maagzuurremmer voor het geval je een gevoelige maag hebt (zoals ik). Poosje terug bijv. had ik ineens ontzettende hoofdpijn die niet meer verdween met paracetamol. Mocht 2 stuks ibuprofen 800 met die remmer erbij innemen en binnen no time was ik weer pijnvrij.