Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Zelfs licht ondersteunende pantykousen van de Hema zijn een optie!!
Ik herken het enorm, wil nu zelf toch ook echte kousen hiervoor kopen.
michelle___ schreef:Janine1990 schreef:Zelfs licht ondersteunende pantykousen van de Hema zijn een optie!!
Ik herken het enorm, wil nu zelf toch ook echte kousen hiervoor kopen.
Staan die toevallig ook online? Ik kan alleen deze vinden https://www.hema.nl/winkel?searchtext=compressiekousen
lucifertje schreef:Ik ben echt zo blij met dit topic! Ik had al eens eerder naar de Cep sokken gekeken maar mijn probleem zit hem ook echt aan de bovenkant, dus de laatste nog wat centimeters. Toch het proberen waard en mocht dat niet helpen laat in donderdag een spie zetten in mijn laarzen.
Voordat ik ze bestel, het gaat bij mij echt om het stuk zo'n 4cm onder de knieholte waar ik mijn laarzen niet dichtkrijg. Kan zo'n sok ervoor zorgen dat dit echt 2cm in omvang gaat schelen?
Petrichor schreef:Nou op dit moment zit ik te worstelen met mijn laarzen. Heb mijn been net een kwartier in de vijver gehouden van 12 graden. Maar helaas nog steeds de benen te dik.
Petrichor schreef:Ik heb de Petrie Stockholm met extra hoge dressuurboog.
Ja ik heb mijn been een tijdje in de vijver gedaan zodat ze door de kou weer wat slinken. Opzich redelijk goed gelukt ik kreeg alleen de laatste cm niet dicht.
Wel de proef lekker verknalt kramp in mijn been en hele been blauw opgelopen. Toch maar even terug naar de winkel....
michelle___ schreef:Getup schreef:Oh dat is echt niet goed,hoor!
Ja heel vaag, terwijl ik ze de ene dag zonder probleem pas en de andere dag toch die laatste paar cm er in moet wurgen...