Met mijn paard ga ik inderdaad weleens wandelen als een vriendin mee is (doe ik liever niet omdat madam nog weleens wil gaan vliegen als ze schrikt
) dan maken we altijd een flinke ronde (rond de 2-3 uur omdat we telkens verdwalen
) dus dan zijn we wel even zoet. Verder neem ik me dan inderdaad maar voor om - als ik geen zin heb om echt oefeningen te doen - gewoon een flinke ronde van ca een uur inderdaad te gaan lopen met de hond. Kan hij zijn energie kwijt, hoeft moeders het niet te doen en ben ik toch weer bezig
Naar de paarden fietsen wordt zeker geen probleem! Ik heb geen rijbewijs en nu het weer lekker weer wordt zal pa het vertikken om me weg te brengen
Havermout! Goed dat je het zegt, die moet ik nog op het boodschappenlijstje zetten. Vandaag het laatste beetje opgemaakt. Daar ben ik overigens best wel trots op, hoe ik het vandaag heb gegeten. Normaal doe ik er altijd 3 grote scheppen Nutella in
Vandaag toch voor een beetje maple syrup en stukken banaan en walnoten gegaan. Was nog eens verdomd lekker ook, dus die suikerbom hoeft voortaan niet meer
Yoga heb ik ook al vaker naar gekeken ja! Dat lijkt me ook interessant, misschien maar eens proberen
Zo lekker! En met voldoende kaneel, appel en rozijnen is het net appeltaart.

en dan wil ik mezelf het doel stellen om komende week niet tussendoor te snoepen. Ik mag woensdag 1 klein snoepmomentje en in het weekend mijn gebruikelijke cheatmeal.