Dat met nagaan waarom ik zoveel ijsthee drink valt vies tegen voor mij

Ik koop altijd ijsthee zonder bruis, want ik vind al het drinken waar bruis in zit zo ontzettend vies, dat is niet aan mij besteed.
Heb toevallig van mijn verjaardag nog 4 flessen cola in de kelder staan die we hadden ingeslagen voor bezoek, en dat is ondertussen al bijna 2 maanden geleden 
Nee, voor mij is het toch echt het suiker wat het zo aantrekkelijk maakt. Ik houd heel erg van zoet, dus dat moet ik mezelf even gaan afleren. Af en toe een glaasje ijsthee voor de lekker is niks mis mee, maar niet alleen maar ijsthee en niks anders.
Ik heb het er met mijn pa even over gehad (tja, alles moet door pa heen - iets met minderjarig en geen vaste baan

) en hij zei dat als ik kan laten zien dat ik thuis braaf blijf sporten, hij er wel over na wil denken om me in te schrijven bij de sportschool. Hij vindt het namelijk niet zo'n leuk idee dat hij dadelijk wel een duur abonnement betaald, maar ik nooit ga. Dat heeft ie nu namelijk dus al vaker meegemaakt. Oudere zus die graag wilde sporten, is 1x gegaan en daarna niet meer. Oudere broer die graag wilde sporten, is een paar weken heel fanatiek gegaan maar nu dus ook al niet meer. En hij wilde zelf ook graag gaan sporten, maar heeft dat ook niet zo lang volgehouden. Vandaar dat hij tegen mij zegt dat ik me maar eerst mag gaan bewijzen en we dan wel verder zien

Sit-ups en crunches doe ik trouwens niet, die vind ik iets te vervelend. Vindt mijn veel te zwakke rug niet zo grappig, als ik die probeer