Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kiwipitje schreef:Cayenne schreef:Is er überhaupt een specifieke broek om te dragen tijdens twerken?Zijn dit niet van die broeken die ze dragen tijdens het twerken?
(Oprechte vraag trouwens).
Frummels schreef:Hannanas: squatproof houdt in dat de broek niet doorschijnt als je squat of andere oefeningen doet waarbij je bukt.
Punz schreef:Nou ja zeg...
Kan iedereen gewoon even zijn mening voor zich houden, en zich beperken tot een antwoord op de vraag van TS.
Het feit dat we in Nederland mogen zeggen wat we willen, maakt nog niet dat je het ook altijd overal maar moet DOEN
Prima als je dit niets vind, maar is het nu zo moeilijk om dat voor je te houden. Wat heeft TS er aan?
Wat heb je er zelf aan??
Echt....tenenkrommend dit.
Jennyj01 schreef:Punz schreef:Nou ja zeg...
Kan iedereen gewoon even zijn mening voor zich houden, en zich beperken tot een antwoord op de vraag van TS.
Het feit dat we in Nederland mogen zeggen wat we willen, maakt nog niet dat je het ook altijd overal maar moet DOEN
Prima als je dit niets vind, maar is het nu zo moeilijk om dat voor je te houden. Wat heeft TS er aan?
Wat heb je er zelf aan??
Echt....tenenkrommend dit.
Tja. Dat het te koop is wil nog niet zeggen dat je het moet dragen.
Sophie1999xx schreef:moonfish13 schreef:Wauw, ik hoop echt dat sportscholen dit verbieden.![]()
Stel je voor dat je zo onzeker bent dat je er niet tegen kunt als andere mensen er in de sportschool goed uit zien.
moonfish13 schreef:Ik heb maatje 36 hoor, en strak met laag vetpercentage.
Alles op de juiste plekken.
Dus nee jou visie gaat niet op.
Ik snap vooral niet dat mensen denken dat dit nou acceptabel is.
Zelf zou ik echt denken: die spoort écht niet, en besef je je hoe belachelijk het eruit ziet?
Een kruising string/broek kopen om je billen op te laten vallen in de sportschool?
Voor wie doe je dat?
Zelf zie je het niet, dus dan gaat het om wat anderen dus zien.
moonfish13 schreef:Sophie1999xx schreef:
Stel je voor dat je zo onzeker bent dat je er niet tegen kunt als andere mensen er in de sportschool goed uit zien.
Ik heb maatje 36 hoor, en strak met laag vetpercentage.
Alles op de juiste plekken.
Dus nee jou visie gaat niet op.
Ik snap vooral niet dat mensen denken dat dit nou acceptabel is.
Zelf zou ik echt denken: die spoort écht niet, en besef je je hoe belachelijk het eruit ziet?
Een kruising string/broek kopen om je billen op te laten vallen in de sportschool?
Voor wie doe je dat?
Zelf zie je het niet, dus dan gaat het om wat anderen dus zien.