Welke stijltang?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-18 14:23

Ik hoor hele goede reacties op Chi, maar die is helaas ver boven mijn budget. Ik ga toch maar sparen voor de Max Pro. Die had ik in eerste instantie gereserveerd, maar het kwam financieel niet uit. Zo'n Max Pro gebruikte degene die mijn haar had gestyled ook en die stijltang werkte super. Ik heb hier als heat-protector een flesje van De Tuinen (of wat de nieuwe winkelnaam is). Misschien dat ik beter een ander merk heat-protector kan gebruiken? Of is die van De Tuinen afdoende?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 14:42

NatasjavE schreef:
Heb een Chi. En gebruik biosilk erbij.

Ik ook... of de spray van Chi

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 00:15

Shenavallie schreef:
Ik hoor hele goede reacties op Chi, maar die is helaas ver boven mijn budget. Ik ga toch maar sparen voor de Max Pro. Die had ik in eerste instantie gereserveerd, maar het kwam financieel niet uit. Zo'n Max Pro gebruikte degene die mijn haar had gestyled ook en die stijltang werkte super. Ik heb hier als heat-protector een flesje van De Tuinen (of wat de nieuwe winkelnaam is). Misschien dat ik beter een ander merk heat-protector kan gebruiken? Of is die van De Tuinen afdoende?

Je kan er een hele fles heat protector in smeren maar als je tang ruk is dan helpt dat helaas niks voor de bescherming van je haar. Liever wat langer sparen (er zit geen acute spoed bij) en een goed product dan geld uitgeven aan iets waar je op langere termijn spijt van krijgt :j

Kever

Re: Welke stijltang?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 00:40

Ik heb er een van Remington, ben ik echt heel tevreden over! Heb zelf dik, lang en veel haar en gebruik deze stijltang ook vaak om krullen te maken, blijven dan ook super goed zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 18:07

Sorry dat ik dit topic omhoog schop, maar ook ik ben op ziek naar een stijltang die ook kan krullen. Ik zie echter door de bomen het bos niet meer. :')

Ik wil best wat investeren, Budget van maximaal 70 euro. Liefst goedkoper natuurlijk, maar ik wil wel kwaliteit en daar heb ik wel wat voor over. :j