Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
nine1987 schreef:Love_Silver schreef:Mijn broertje van 10 ligt er relatief laat in tussen kwart 9 en half 10. Als ze hem er eerder in leggen word hij 's ochtend om 5 uur wakker. Ze hebben liever dat hij er wat later in leggen dan dat hij heel vroeg wakker is.
Dan kan ik er nog in komen.. Maar Mitchell is standaard om 6.30 wakker.. Altijd.. Zonder wekker.. Hoe laat hij ook naar bed gaat..
(Ik vind t best knap..)
Maar omdat Mitchell niet te genieten is als hij te weinig slaap heeft gehad, gaat hij wel op tijd naar bed..
DonnnavZ schreef:Toen ik 13 a 14 was sliep ik pas rond 1, vaak was ik ook tot 3 a 4 uur open dan volgende dag school en weer door
![]()
heb volgens mij ook ooit ergens gelezen dat tieners minder slaap nodig hebben dan kinderen en volwassenen.
Sizzle schreef:Ga eens naar een franse camping, dan lopen om half 12 snachts ook nog basisschool kindjes rond.
Zolang kinderen normaal functioneren zijn de regels ook maar gewoon regels.
Ik hoor ook wel vaker dat 2-3 jarigen voor 10 uur gewoon niet in slaap te krijgen zijn.
Mijn man kan af met 4 uur slaap en dan ook nog functioneren bij een 12 urige werkdag....ik zou accuut sterven