Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PerleB schreef:En de tips van het nagellak, zijn inderdaad erg waardevol.. alleen vind ik het zo verschrikkelijk lelijk op mijn rechterhand (waar mijn nagels het kortste zijn).. Dus ik sta er niet meteen om te springen. Ik denk dat ik als beloning weer een set nepnagels/ geklak ga laten zetten maar zonder verlenging (wat die knallen er toch altijd af).
anne_bento schreef:Oef zo herkenbaar! Ik bijt al nagels zolang ik mij kan herinneren. Heb nu al een paar jaar nepnagels, ben er super blij mee want moest altijd mijn vingers een beetje verbergen, dit ziet er zo mooi verzorgd uit! Maar mijn bankrekening wordt er niet blij mee en met mijn hobby's breken ze erg vaak af. Het liefst zou ik dan ook weer zonder nepnagels doorgaan en ze laten groeien. Door mijn nepnagels zijn ze overigens wel sterker geworden, het nagelbed is mooi teruggegroeid, dus ik ben blij dat ik deze keus toen gemaakt heb.
Ik denk dat ik direct weer begin met bijten zodra ik de nepnagels eraf laat halen... maar ik ga meelezen en misschien geeft het me een zetje om het te gaan proberen.