Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vajramani schreef:ik ging op mijn buik liggen en dan mijn tenen tussen het matras en voeteind. was de enige manier dat ik fijn kon slapen.
har166 schreef:Vajramani schreef:ik ging op mijn buik liggen en dan mijn tenen tussen het matras en voeteind. was de enige manier dat ik fijn kon slapen.
Dat is wel heel creatief hahaha. Ik kan niet op mijn buik slapen want dan krijg ik last van mijn rug maar ik denk maar zo: na een paar nachten weinig slaap komt er vanzelf een nacht dat je bijna in coma ligt
Goldie schreef:Ik heb ook m'n kuitbeen gebroken gehad. Met opstappen schrok paard, die gaf een paar flinke bokken. Singelstoot brak en daar ging ik. In de adrenalinerush nog opgestaan om paard te vangen, daarna geprobeerd het 2e paard te rijden
Dag erna HA en foto, et voila kuitbeen fractuur. Ik heb alleen drukverband gehad voor een paar weken. Heb er nu nauwelijks meer last van. Nog wel onder behandeling geweest van fysio een tijdje later omdat ik last bleef houden met hardlopen, na een paar keer martelen geen last meer van gehad. Alleen heel soms met bepaald weer
Wel mazzel gehad, ik reed met m'n stevige stalschoenen, anders had ik waarschijnlijk mijn enkel gebroken
FlairS schreef:Ben op controle geweest op de gipskamer.
Ze vonden het geen goed plan om het in het gips te zetten omdat het al zo goed ging.
Arts heeft nog even gekneed en kwam tot de conclusie dat ik rustig mocht gaan belasten. Krukken voor mijn eigen veilige gevoel en ik hoefde zelfs niet op verdere controle. Klaar dus!
Dat ‘ouwe’ lijf doet het dus nog prima
ievie schreef:FlairS schreef:Ben op controle geweest op de gipskamer.
Ze vonden het geen goed plan om het in het gips te zetten omdat het al zo goed ging.
Arts heeft nog even gekneed en kwam tot de conclusie dat ik rustig mocht gaan belasten. Krukken voor mijn eigen veilige gevoel en ik hoefde zelfs niet op verdere controle. Klaar dus!
Dat ‘ouwe’ lijf doet het dus nog prima
Fijn dat ze tevreden waren!
Even een feitje: je kuitbeen is een van de weinige botten in je lijf, waar je zonder kan!