Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Ik draag ook gewoon simpele onderbroeken als ik niks “spannends” ga doen. Wat kan mij het schelen als ik in een Hema tent loop, wie gaat het zien? Als ik dan wel een date heb met mijn vriend doe ik natuurlijk wel wat leuks aan. Zo blijft het spannend en speciaal. Ik heb gewoon comfi spul voor als ik niks bijzonders doe. En sexy spul als we wat speciaals gaan doen.
Volgens mij hebben heel veel vrouwen dan. Tenminste de meiden om mij heen dan, die houden dat gewoon gescheiden.
Supertje schreef:Overigens, ik snap echt niet hoe mensen dat doen met boxers of hipsters. Ze lijken prima te zitten als ik ze aantrek, en als ik er dan een broek overheen doe rollen die krengen op, waardoor ik lijntjes heb, en het gewoon belabberd zit. Nou moet ik wel zeggen dat ik mijn spijkerbroeken etc echt over mijn kont heen moet trekken, mijn kont is uhm... redelijk aanwezig.
Cookies schreef:Ja hier dus ook Hema ondergoed. Al het andere kruipt tussen 'de rails' zullen we maar zeggen. Ik heb al zoveel geprobeerd. Goedkoop, dure, allelei modellen. Maakt niks uit. Ik zal we rare billen hebben.
Unique6 schreef:Supertje schreef:Overigens, ik snap echt niet hoe mensen dat doen met boxers of hipsters. Ze lijken prima te zitten als ik ze aantrek, en als ik er dan een broek overheen doe rollen die krengen op, waardoor ik lijntjes heb, en het gewoon belabberd zit. Nou moet ik wel zeggen dat ik mijn spijkerbroeken etc echt over mijn kont heen moet trekken, mijn kont is uhm... redelijk aanwezig.
En dat is dus meteen je probleem. Ik trek m’n broek OVER m’n billen, niet erlangs
Maik79 schreef:Hier ook Zeeman, deze hipster. Katoen met een beetje elastaan, lekker comfortabel, zien er nog best ok uit en snijdt niet in de taille/heup. Heb ze in t zwart maar dan zie je het kanten stukje aan de voorkant niet![]()
https://www.zeeman.com/nl/dames-hipster ... 11505.html
x_Jeanine_x schreef:Ik heb strings en onderbroeken van de decathlon en dan van de running afdeling kalenji ofzoiets
Die zitten voor mij beide het allerlekkerst!
Supertje schreef:Overigens, ik snap echt niet hoe mensen dat doen met boxers of hipsters. Ze lijken prima te zitten als ik ze aantrek, en als ik er dan een broek overheen doe rollen die krengen op, waardoor ik lijntjes heb, en het gewoon belabberd zit. Nou moet ik wel zeggen dat ik mijn spijkerbroeken etc echt over mijn kont heen moet trekken, mijn kont is uhm... redelijk aanwezig.
Ilsey schreef:Frummels schreef:Ik draag eigenlijk vooral strings omdat mijn nekharen er van overeind gaan staan als ik de lijntjes van mijn ondergoed door mijn kleding zieEn omdat ik flinke ronde billen heb, rolt alles bij mij omhoog en overal tussen
Daar let ik ook erg op hoor, maar die Sloggi's zijn seamless
Frummels schreef:Ik draag eigenlijk vooral strings omdat mijn nekharen er van overeind gaan staan als ik de lijntjes van mijn ondergoed door mijn kleding zieEn omdat ik flinke ronde billen heb, rolt alles bij mij omhoog en overal tussen