Het leed dat een fijne onderbroek heet!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: Het leed dat een fijne onderbroek heet!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:26

Ik draag ook gewoon simpele onderbroeken als ik niks “spannends” ga doen. Wat kan mij het schelen als ik in een Hema tent loop, wie gaat het zien? Als ik dan wel een date heb met mijn vriend doe ik natuurlijk wel wat leuks aan. Zo blijft het spannend en speciaal. Ik heb gewoon comfi spul voor als ik niks bijzonders doe. En sexy spul als we wat speciaals gaan doen.
Volgens mij hebben heel veel vrouwen dan. Tenminste de meiden om mij heen dan, die houden dat gewoon gescheiden.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:30

Lau schreef:
Ik draag ook gewoon simpele onderbroeken als ik niks “spannends” ga doen. Wat kan mij het schelen als ik in een Hema tent loop, wie gaat het zien? Als ik dan wel een date heb met mijn vriend doe ik natuurlijk wel wat leuks aan. Zo blijft het spannend en speciaal. Ik heb gewoon comfi spul voor als ik niks bijzonders doe. En sexy spul als we wat speciaals gaan doen.
Volgens mij hebben heel veel vrouwen dan. Tenminste de meiden om mij heen dan, die houden dat gewoon gescheiden.

Heb ik ook :j draag dat inderdaad als we een "date" hebben of ergens naartoe gaan (weekendje weg of iets). Maar mijn alledaagse ondergoed is echt wel totaal wat anders hoor :)) lekker comfy vind ik veel belangrijker. Alsof mijn collega's zien dat ik een grijze onderbroek met donuts erop aan heb :+

Veraaaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:42

Ik heb een hele tijd terug strings bij de bonprix besteld en die zitten heerlijk! Sexy vind ik niet zo belangrijk, als het maar lekker zit :D

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 12:46

Ik draag doordeweeks veel Marie Jo en dat zit heerlijk :j

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:19

Zeeman!
Goedkoop, leuk en zitten fijn. Ze gaan niet súperlang mee maar kwaliteit-prijs verhouding is prima.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:23

De fijnste die ik heb en ook de meest basic die ik heb zijn volledig kanten strings van Björn Borg, Love all lace heten ze volgens mij. Zitten heerlijk, en zitten vooral ook mooi vlak door de zachte redelijk brede kanten band. Ik HAAT ondergoedlijnen door mijn kleding.
Hipsters en boxers ook weleens geprobeerd, maar of ik nou duurdere of goedkopere heb, het worden bij mij vanzelf strings :') Alleen dan wat minder comfortabel.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:23

Ik vind het wel een komische topictitel btw. :D

Het leed dat GEEN fijne onderbroek heet. Oké. Maar sinds wanneer is een fijne onderbroek leed?

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:27

Ik heb strings en onderbroeken van de decathlon en dan van de running afdeling kalenji ofzoiets :+
Die zitten voor mij beide het allerlekkerst!

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:28

Overigens, ik snap echt niet hoe mensen dat doen met boxers of hipsters. Ze lijken prima te zitten als ik ze aantrek, en als ik er dan een broek overheen doe rollen die krengen op, waardoor ik lijntjes heb, en het gewoon belabberd zit. Nou moet ik wel zeggen dat ik mijn spijkerbroeken etc echt over mijn kont heen moet trekken, mijn kont is uhm... redelijk aanwezig.

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:29

Hier is Calvin Klein favoriet! Niet goedkoop (zo’n €20,- per onderbroek) maar man wat zitten die dingen fijn!

Unique6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:30

Supertje schreef:
Overigens, ik snap echt niet hoe mensen dat doen met boxers of hipsters. Ze lijken prima te zitten als ik ze aantrek, en als ik er dan een broek overheen doe rollen die krengen op, waardoor ik lijntjes heb, en het gewoon belabberd zit. Nou moet ik wel zeggen dat ik mijn spijkerbroeken etc echt over mijn kont heen moet trekken, mijn kont is uhm... redelijk aanwezig.

En dat is dus meteen je probleem. Ik trek m’n broek OVER m’n billen, niet erlangs

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:30

Laatst bijgewerkt door Marie111 op 28-02-18 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

maras

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:40

Cookies schreef:
Ja hier dus ook Hema ondergoed. Al het andere kruipt tussen 'de rails' zullen we maar zeggen. Ik heb al zoveel geprobeerd. Goedkoop, dure, allelei modellen. Maakt niks uit. Ik zal we rare billen hebben.

Dan heb ik dezelfde rare billen als jij hebt want ook bij mij zijn de Hema onderbroeken ( die van 3 in een zakje) de enige die blijven zitten waar het hoort. Werkelijk alle andere merken en soorten gaan op onderzoek uit. Ik pas ook maar 1 spijkerbroek mooi, die van Eksept, helaas uit de handel dus ik speur ze 2ehands op.

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 13:45

Ik heb jaren vanalles geprobeerd, maar strings zitten bij mij het fijnste.
Iets anders kruipt overal waar ik het niet hebben wil.
Boxers vind ik trouwens echt verschrikkelijk, dat is echt het ergste op aarde qua scheef trekken en nul comfort.
Stretch, katoen, onderbroek, hipsters, het maakt geen fluit uit strings zitten het beste.

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:10

Strings in allerlei soorten en maten, maar boxers alleen de seamless van de Hema. Kosten 6 euro per stuk ofzo, maar soms ook in toffe kleurtjes in een tweepak wat goedkoper. De enige onderbroeken die lekker en netjes blijven zitten onder een rijbroek. Rijden in een string = voor mij een no go.

Hipsters vind ik een drama, die zie ik altijd zitten onder een broek of jurkje.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:19

Pieces hipster - Comfy :9k
Hunkemöller Brazilian - Leuk voor het oog :+

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:24

Unique6 schreef:
Supertje schreef:

En dat is dus meteen je probleem. Ik trek m’n broek OVER m’n billen, niet erlangs

Hoe ik het ook probeer, die broek moet echt over die onderbroek schuiven hoor. En niet alleen aan de zijkanten rollen ze dan op, ook aan de achterkant. Moet er wel bij zeggen dat het over mijn billen heen trekken van broeken het moeilijkste punt is, heupen 103 cm, taille 67 cm. Nogal een verschil dus.

Sylver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 14:35

Maik79 schreef:
Hier ook Zeeman, deze hipster. Katoen met een beetje elastaan, lekker comfortabel, zien er nog best ok uit en snijdt niet in de taille/heup. Heb ze in t zwart maar dan zie je het kanten stukje aan de voorkant niet :P
https://www.zeeman.com/nl/dames-hipster ... 11505.html

Dit zijn ook echt mijn lievelings haha. Ik heb deze echt altijd aan en indd ook in het zwart. Ze zitten super lekker en door het kant is het toch net iets leuker. Soms trek ik wel eens iets anders aan maar strings of brazilians vind ik zo vervelend zitten dat ik toch bijna altijd deze pak :o

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:04

Zoveel mensen die nog strings dragen, daar verschiet ik van. Ik verdraag dat echt niet :P

Echt, elke kont is anders. Zoveel is duidelijk als je de mensen hun ervaring zo leest :D

x_Jeanine_x schreef:
Ik heb strings en onderbroeken van de decathlon en dan van de running afdeling kalenji ofzoiets :+
Die zitten voor mij beide het allerlekkerst!

Hier ook onderbroeken van decathlon maar die draag ik vooral als ik weet dat ik een actieve dag heb. Die zitten erg goed!

Supertje schreef:

Ik heb ook een bolle kont, ik trek mijn broeken er over en idd dan rompelen ze omhoog, maar dan streek ik mijn boxer/hipster terug op z'n plek voor ik mijn broek dicht doe. Dat gaat prima en als ze van een degelijk merk zijn (hier dus oa Sloggi boxers waar ik goede ervaring mee heb) blijven ze ook gewoon goed zitten nadien.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:05

Ik draag eigenlijk vooral strings omdat mijn nekharen er van overeind gaan staan als ik de lijntjes van mijn ondergoed door mijn kleding zie :') En omdat ik flinke ronde billen heb, rolt alles bij mij omhoog en overal tussen :+

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:06

Frummels schreef:
Ik draag eigenlijk vooral strings omdat mijn nekharen er van overeind gaan staan als ik de lijntjes van mijn ondergoed door mijn kleding zie :') En omdat ik flinke ronde billen heb, rolt alles bij mij omhoog en overal tussen :+

Daar let ik ook erg op hoor, maar die Sloggi's zijn seamless :P

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:11

Ilsey schreef:
Frummels schreef:

Daar let ik ook erg op hoor, maar die Sloggi's zijn seamless :P

Ik heb ook sloggi's maar dat worden na 10 stappen lopen ook strings bij mij. :+ in diverse maten helaas, haha.

Ilsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:19

Frummels schreef:
Ik heb ook sloggi's maar dat worden na 10 stappen lopen ook strings bij mij. :+ in diverse maten helaas, haha.

Haha, ja dan kan je beter meteen een string aandoen :D

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 15:49

Ik kan echt niet tegen strings. Ik draag graag boxers van Anni Rolfi ofzo. Koop ik dan bij de Kruitvat.

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-18 18:03

Frummels schreef:

Dat interesseert mij dus geen bal. Onderbroeken moeten gewoon lekker zitten.