Hoi lieve Bokkers...
Leek me even goed om weer te reageren. Het ging een stuk beter met me, inmiddels een vaste psychologe waar ik interessante opdrachten (die naar mijn idee wel gaan helpen) van krijg. Zelfs zo goed dat ik na bericht van een onwijs leuke jongen (kende hem wel al, maar zijn nooit met zijn tweeën geweest) het er op waagde en inmiddels alweer bijna twee maanden een relatie met hem heb.
Hoorde bijna niks meer van mijn ex, alleen nog af en toe een belletje van een onbekend nummer oid. Top zal je denken!
... Niets is minder waar 
Kreeg bericht van mijn beste vriend, het was heel erg dringend. Dus ik bel hem, waar hij twijfelend zei: "ik kwam x tegen, en hij denkt dat ik hem mag, dus hij liet een video zien... Van jou tijdens de seks"
Nou ik hoorde het en begon ongelooflijk te trillen en zweten. Buikpijn... Ben gelijk naar huis gegaan en heb de politie gebeld. Kan aangifte gaan doen. Maar het is dus wss al een beetje doorgestuurd tussen vrienden, want kreeg al berichten van jongens die ik niet kende. Ik heb nooit door gehad dat er is gefilmd en zou het NOOIT goed hebben gevonden. Ik ben zo vreselijk boos en voel me zo slecht nu.
Hij heeft eerder meiden gechanteerd dus ik wil absoluut niet dat hij dat bij mij gaat doen ofzo...
Maargoed, vanavond slaap ik gezellig bij mijn vriend (hij weet alles) en ik hoop dat ik tot donderdag geen problemen er mee krijg....