Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
justdiesel schreef:Ik zou er gewoon mee in lauw water met wat soda gaan zitten voor te ontsmetten en verder helemaal niks.
Maar goed ik ben geen dokter...
eclair98 schreef:Goof schreef:Gaan mensen hier serieus de HAP voor bellen? Onbegrijpelijk. Dit soort wondjes zijn doodnormaal voor kinderen. Niks aan de hand.
Als de eventuele tetanus prikken niet meer up to date zijn, ja, dan zou ik bellen.
Mossel schreef:Goof schreef:Gaan mensen hier serieus de HAP voor bellen? Onbegrijpelijk. Dit soort wondjes zijn doodnormaal voor kinderen. Niks aan de hand.
Mijn gedachten, en dan klagen dat ze zo lang bij de HAP moeten wachtengewoon ff weken zodat het meeste vuil er uit is en lekker open houden
RaafSmits schreef:Ach jee......het lijkt er op dat je tegenwoordig voor elke scheet de HAP moet bellen. Vroeger was echt niet alles beter, maar de betutteling van tegenwoordig slaat behoorlijk door.
Goof schreef:Gaan mensen hier serieus de HAP voor bellen? Onbegrijpelijk. Dit soort wondjes zijn doodnormaal voor kinderen. Niks aan de hand.
Majabeestje schreef:Je mag me best overbezorgd vinden. Het is een jongen en heeft idd vaak iets. Bel eigenlijk nooit de huisarts of het moet ernstig zijn.
Ik twijfelde nu om het wel of niet te verbinden, zo gek is dat niet vind ik. Naja, maakt ook niet uit.
Bedankt voor de reacties, ik heb betadine en een wondgaasje bij de buurvrouw gehaald, de boel ontsmet en er een gaasje opgedaan.
Zal wel loslopen verder.
Jasmijn159 schreef:Nee, hier zou ik niet voor bellen.
Uurtje weken in de soda of biotex, desnoods morgen nog een keertje herhalen. Verder niks aan doen.
Gewoon gezonde mensen kunnen dit prima oplossen en een beetje vuil ga je echt niet plotseling dood aan.
Wel even zorgen dat de tetanus up to date is als je echt iets wilt doen.