Nogmaals, ik zeg helemaal nergens dat het niet zou mogen of dat ze het niet zou moeten doen. Maar dat het misschien wel handig is om er even iets over te lezen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Niwla schreef:Quebelle schreef:Ik volg eenitraM. Er is al zoveel heisa geweest over blanke meisje met afrikaanse hairstyles, zie de hele Kylie Jenner bomb die vorig jaar ofzo plaatsvond, dat ik persoonlijk echt moeite mee heb. Maar het blijft natuurlijk jou kind, maar ik zou mij toch eens inlezen over waarom er zo gefronst word op cornrows bij blanken.
Huh. Want?
Oprechte interesse trouwens. Ik heb gegoogled maar kan zo snel niks vinden, behalve dat het een manier is om kroeshaar in bedwang te houden?
beatje schreef:Toen ik nog jong was had Bo Derrek een filmster ,zulke vlechtjes in het haar.Zij was zelf blond en ik als blondje heb er ook nooit iets van gehoord.Mijn vriendin leerde als kapster ,die zette toen de vlechtjes bij mij.
Pantykous schreef:Dit was vroegah inderdaad in en het zetten doet wel even pijn. Je haar wordt er niet beter van is mijn ervaring maar ik heb erg broos, dun en blond haar.