Lichte huid! Welke bikinikleur?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 12:37

Lekker aan doen wat je zelf het mooiste vindt. Smaken verschillen en dat gezanik over dat je met een lichte huid geen lichte kleuren zou moeten dragen en weet ik wat al niet meer geschreven wordt in die stylingsblaadjes is zo'n onzin.
Heb me daar ook heel lang druk over gemaakt aangezien ik nog witter dan sneeuw ben. Tot ik dacht, waarom zou ik me eigenlijk druk maken? Als ik het maar mooi vind. De rest kijkt maar de andere kant op als het ze niet aan staat :D
En als je niet zo wit wil zijn pak dan een spraytan in plaats van in die kankerverwekkende zon te gaan liggen bakken. Scheelt ook nog eens rimpels ;)

E_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 13:05

Hier ook een sneeuwwitje maar dan met zwart haar :')
Ik vind zwart altijd goed staan bij mezelf! En donkerblauw of donkerrood staat ook altijd goed. Als je goed zoekt zijn sommige tinten geel ook mooi! :j

anjali

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-18 20:58

E_J schreef:
Hier ook een sneeuwwitje maar dan met zwart haar :')
Ik vind zwart altijd goed staan bij mezelf! En donkerblauw of donkerrood staat ook altijd goed. Als je goed zoekt zijn sommige tinten geel ook mooi! :j

Ja,maar met zwart haar ben je een ander kleurtype. Witte huid met zwart haar is het zog. wintertype.Die kunnen inderdaad goed zwart of andere expressieve kleuren dragen.Maar ik vind echt dat je gewoon de kleuren moet dragen die jij zelf mooi vindt.Dat kan ook wisselen in de loop van je leven,Het drukt wel iets uit van je innerlijk op dat moment.