Bijna altijd blaren.. ideeën?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

genja

Re: Bijna altijd blaren.. ideeën?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 22:49

Hier ook heel snel blaren . Bij nieuwe schoenen standaard blaren pleister op mijn hielen gewoon die van de action.
Misschien wel verstandig keer naar podoloog te gaan hiermee. Je hebt kans dat je met zooltjes net andere stand hebt en je minder blaren hebt

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 09:34

Bedankt allemaal! Ik ga wat dingetjes aanschaffen en even informeren bij de podoloog.

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 09:45

Bekend probleem!Ik loop niet alleen mn voeten kapot maar ook binnen 1 a 2 weken zijn de mijn schoenen kapot van binnen.
Ik koop bij de schoenenwinkel van die leren antislip dingen voor in pumps ed. Die plak ik in elke schoen. Dus ook in sneakers, wandel schoenen en laarzen.
Buiten dat ik mn voeten niet meer sloop gaan mn schoenen ook niet meer kapot. Alleen mn wandel schoenen geven nog blaren op de eerste 3 dagen :=

Als je zoekt op lederen antislip hielkussen kan je ze vinden.

Liebeskind

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 09:47

Je voeten insmeren met kampferspiritus. Oud truukje van wandelaars.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 13:02

Ik krijg ook heel snel blaren. Bij mij scheelt het al ontzettend als ik goede sokken draag. Dus geen lage sneakersokjes die afzakken of voor wrijving zorgen, of sokken van de primark. Die zijn hartstikke leuk en prima voor als je veel zit of weinig hoeft te lopen, maar moet je veel lopen.. :n Investeer in goede sokken!

En daarnaast natuurlijk een goede kwaliteit schoenen. Als je veel moet lopen en/of staan voor je werk dan móet je goede schoenen dragen. Ik heb een paar jaar in de AH gewerkt op de delikaas en broodafdeling, dat waren dagen van 8-9 uur staan en lopen. Ik heb geïnvesteerd in afschuwelijk lelijke :') maar wel hele goede schoenen! Met voldoende ondersteuning op de juiste plekken, geen blaren en geen vermoeide voeten aan het eind van de dag.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 13:06

Ik draag 9 van de 10 keer goede wandelsokken.
En voornamelijk sketchers, nooit ergens last van :o

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 22:33

Jaren heb ik blaren van pumps en ballerina's gekregen. Ik kon ze gewoon niet dragen. De oplossing is geweest om vaseline aan de binnenkant van mn schoen te smeren..

En als ik toch nog eens iets voel opkomen, smeer ik er pleisterspray op.