Beenverlenging - 8 cm - Mijn verhaal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:05

Wauw, een heeeeeele diepe buiging voor je... meisje wat een enorme opgave en wat een fantastische mentaliteit

lies_sparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:10

Wat ben jij een brok positiviteit! :)
Super zeg, ik snap je sportieve frustratie wel, ik sport ook 6 keer per week en toen ik er een tijd uit lag vond ik t heel lastig mee om te gaan.

Super dat je t met ons wil delen, heel interessant :)

Bernoe

Re: Beenverlenging - 8 cm - Mijn verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:41

Nou respect hoor!
Vind het best interessant om te zien eigenlijk, leuk dat je dit deelt!
Veel succes in de toekomst met het afbouwen van je krukken :)

Babeth

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:44

Jeetje wat ontzettend interessant zeg! Dank je wel voor het plaatsen. Ik vond het echt ontzettend fascinerend om te lezen.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-18 23:50

Heel indrukwekkend om te zien

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:02

Wooow wat een mooi verhaal Michelle!! Ik heb je naruurlijk op de voet gevolgd het afgelopen jaar en ik ben súpertrots op je!! Je positiviteit en kracht is bewonderswaardig, daar mag ik nog graag van leren! Ik hoop je snel weer te zien en snel weer met je te kunnen knolcrossen, je mag mijn poownie altijd lenen! Ik gun je spoedig herstel en afbouw van je krukken & hulpmiddelen. Gogogo *\%/* <3

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:15

Echt supermooi om te lezen, echt interessant.
Hopelijk groeit het bot snel rondom toe, zodat die krukken helemaal verleden tijd gaan zijn *\o/*

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 00:32

Ahh Super bedankt voor de lieve berichtjes iedereen! Het doet me goed om jullie steun te lezen! <3 Wauw! :o

@Prulletje: Ik geloof dat mijn been weer net zo sterk als het andere zal worden. Het bot zal iig sterker worden. Spieren uiteindelijk ook wel, alleen zal het een tijdje duren. :)

@Iejoorr: Tuurlijk zal ik updatjes plaatsen! :D

@suikermeisje: Ja ik ga sws weer opbouwen en sporten zodra het kan! :D

@Roadraces: Omdat ik altijd op mijn tenen heb gelopen om het verschil te compenseren stond ik redelijk (maar niet helemaal natuurlijk) recht en heb ik verder nergens klachten aan gehad :) . En ja het voelt wel raar ahah. Vooral als ik een broek tot mijn knieën aan trek en nu ineens beide knieën uit de broekpijpen zie steken :') Ik zal nu wel spieren moeten trainen die ik eerst niet gebruikte idd om in balans te komen.

@madeliefw: ohja dat was ik nog vergeten erbij te schrijven. Ik heb toch besloten om de operatie te doen omdat ik niet helemaal recht stond waardoor ik later als ik ouder ben waarschijnlijk rugklachten zal krijgen waar ik geen zin in heb, en omdat mijn tenen, ofja, de kussen waar je op loopt als je 'op je tenen loopt', af en toe pijn begon te doen en het steeds erger zal worden als ik niet "normaal" begon te lopen.

@Utixo: Ik heb nu wel pijntjes. Licht eraan wat ik doe en hoeveel ik in een dag doe en hoeveel stress ik heb. Maar met 2 paracetamolletjes heb ik er geen last meer van :)

@Reusje0504: Is helemaal geen domme vraag hoor ahah. Ik vroeg het me in het begin ook af. Het wordt ook bij het onderbeen gedaan, en je kan het ook als een combi doen, alleen als je je onderbeen laat verlengen gaat de pen er via de bovenkant(dus net onder de knie) erin wat uiteindelijk best veel knie klachten kan opleveren. En het gaat dan om 2 botten. En een combi doen is erg zwaar. En ik had het meeste verschil in mijn bovenbeen, dus daar had ik voor gekozen. (ik heb 0.5 cm verschil in mijn onderbeen).

@MarlindeRooz: als het goed is zou ik weer op oud niveau moeten kunnen sporten :)

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-18 00:33

theadora99 schreef:
Ik zag beenverlenging en ik wist dat jij het was! Wat supervet dat het gelukt is, ik weet nog wel hoor, met die krukken achterop : :=

Maar wat een leuk topic, ik ben echt blij voor je! Als je in Utrecht gaat studeren kom ik wel een keer langs haha

ahaha ik dacht al dat ik een berichtje van jou zal krijgen :D jaaa omg, was wel leuk achterop :D En gezellig!!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:38

Wow super interessant en moedig verhaal zeg! Wat een doorzetter ben jij. 10 cm verschil is niet niks, dat je er al zo ‘weinig’ last van had voor je operatie vind ik al noemenswaardig!
Ik vind dit wel echt een super interessante methode, zit er natuurlijk ook wel een beetje met mijn studie bij, maar dit is toch wel een doorbraak hoor. Ik neem aan dat je met deze methode (veel) minder bijwerkingen en meer voordelen hebt tov de oude met stellage. Denk dat je voornamelijk ‘mobieler’ bent, ondanks spalk en krukken? Die stellage beperkt je veel meer.
Hoe ervaarde jij het apparaat waarmee je de pen deed verlengen? Was die een beetje gebruiksvriendelijk?

Kimm4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:40

Allereerst, wat een mooi verhaal. Een nichtje van mij had ook vele centimeters verschil tussen beide benen. Zij heeft echter zo'n groot rond ding om haar been gehad (ik meen anderhalf jaar) maar wat een verschil met deze 'methode'! Je ziet op de foto's bijna niets. Terwijl dat andere ding zoveel littekens heeft gemaakt en er ook akelig uitzag (oa wanneer ze het aandraaide) bij mijn nichtje. Haar benen zijn nu ook zo goed als gelijk.

Ik wens je nog een spoedig herstel en zet m op. Komt helemaal goed!
Laatst bijgewerkt door Kimm4 op 03-02-18 00:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Rivano

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:40

Slamat op de 8cm!! ;)

_xManadisx_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:47

Wow! Wat knap! En wat geweldig dat het zo goed is gelukt! Echt heel stoer!
Wel heel fijn dat de pijn goed te controleren is en dat het resultaat zo goed is!

Zal je ook weer gewoon kunnen paardrijden?

En wat leuk dat je ook in wageningen studeert! Wat doe je? En zit je daar ook op kamers?

Marie111

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:55

Mooi verhaal.
Maar moet je nu ook nog wat doen aan de laatste 2cm beenlengteverschil?
Extra dikke zool onder de schoen ofzo? Anders krijg je toch nog last van je heupen?

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 00:57

Diep respect!!
Heb elke letter van jouw verhaal vol interesse gelezen.
Echt bewondering voor jouw positiviteit en doorzettingsvermogen.

Ben je nooit misselijk of draaierig geweest wanneer je moest op rekken? Bij het gedacht dat je inwendig iets aan het manipuleren bent?

Puppetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 03:37

Zo fijn dat je de 8 centimeter hebt gehaald. Maar eerlijk gezegd had ik dat wel van je verwacht.
Ik hoop dat we elkaar de volgende keer wat langer kunnen zien op Sint Maarten en anders maar een keer in Nederland als ik 2019 weer terug kom.
Heel veel succes met je verdere revalidatie en succes met je studie.

blackpromise

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 03:58

wat ik me wel afvraag is of die pin er nu gewoon in blijft zitten?

Gentlegiant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 05:00

Wauw wat ben jij een positieve meid chapeau vind het heel knap om met zn “probleem” op die leeftijd zo positief alles te zien!

Ik vraag me alleen af die 8cm gingen eigenlijk best voorspoedig wat was dr gebeurd als je verder zou gaan? Waar worden de aantal cms op gebaseerd?

Ik wens jou een heel spoedig herstel toe hopelijk kun je snel weer alles wat je wilt
En heel erg veel succes met je studie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 06:26

Wat bijzonder! En wat fijn dat je er zo positief instaat.

evelien_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 06:49

Ik heb je hele verhaal gelezen en heb diep respect voor je! Wat sta je er positief in. Een voorspoedig verder herstel gewenst maar weet zeker dat dat goed komt.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 09:17

Wat ben jij een stoer wijf :D
Ontzettend interessant om te lezen. De positiviteit en wilskracht straalt er vanaf!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 09:17

Wauw wat een verhaal. Zeer boeiend dat zulke dingen gewoon kunnen, bizar eigenlijk als ik er bij naar denk. Super gaaf dat het is gelukt! Ik vind je een stoere meid, respect hoor!

Melia

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 11:02

Stoere meid ben je. Wat schrijf je dit geweldig en voel enthousiastme, daar kunnen veel mensen nog een voorbeeld aan nemen aan zo'n instelling. Knap na alles wat je hebt mee gemaakt en ik zou zeggen, ga zo door! Leuk om je verhaal te mogen lezen!

_Sofie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 11:06

Wat een indrukwekkend verhaal zeg! Je schrijft ook erg prettig, leest lekker weg :j :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-18 11:28

Wat een verhaal zeg, heel bijzonder dat dit op zo'n manier kan. Erg interessant om te lezen!
En zelfs de 8cm gehaald, wat een doorzetter ben jij :)
Nu heel rustig opbouwen?