Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
XxLiindsaYxX schreef:nou.... inmiddels de huisarts gesproken, hij zegt me niet te mogen helpen omdat hij dan een probleem krijgt met mijn huisarts, en ikd us naar mijn eigen huisarts zal moeten
XxLiindsaYxX schreef:nou.... inmiddels de huisarts gesproken, hij zegt me niet te mogen helpen omdat hij dan een probleem krijgt met mijn huisarts, en ikd us naar mijn eigen huisarts zal moeten
Bloemetje75 schreef:XxLiindsaYxX schreef:nou.... inmiddels de huisarts gesproken, hij zegt me niet te mogen helpen omdat hij dan een probleem krijgt met mijn huisarts, en ikd us naar mijn eigen huisarts zal moeten
Wauw... kan je eigen huisarts geen toestemming geven aan de huisarts die dichterbij zit?
Mmm toch blij met Belgische systeem, als ik maar braaf het consult betaal, kan ik gewoon elders terecht...
Macs schreef:Dan zou ik tot vanavond wachten en naar de HAP gaan! Wat een raar iets dit zeg!
Eerste hulp krijg je een vette rekening dus die zou ik overslaan
edit:
Ik zou idd nogmaals bellen en toch maar je emoties erin gooienzou ik normaal nooit doen maar zij gaan nu tegen de regels in..