Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_helga_ schreef:Ik moet ook een nieuwe bril ik heb deze al 2 jaar en merk dat ik vaker hoofdpijn heb.
Maar ben beetje bang wat mensen er van zeggen je hebt dan toch een ander uiterlijk..
Wil graag in mijn ray-ban zonnebril andere glazen want dat montuur is nog goed.zou dat kunnen?
TurboDi schreef:ik ben ook wel benieuwd naar een foto![]()
Ik studeer optometrie (1e jaar)en wij zijn nu ook zo af en toe al wel bezig met het kijken naar brilmonturen en wat iemand het beste staat. En door eigen ervaring weet ik ook, hoe mooier een bril je staat hoe minder het opvalt bij de mensen die je vaak ziet etc.! ik krijg ook vaker positieve opmerkingen over mn (nieuwe) bril van mensen die ik helemaal niet ken dan van bekenden
Edit: inhakend op het bericht hier boven, ik heb altijd al een bril gehad, dus voor bekenden viel het vaak niet op als ik een goede en mooie bril uit had gekozen. Het past dan blijkbaar bij me waardoor het bekenden helemaal niet opvalt. Mensen die mij niet kennen kijken vaker even beter/duidelijker naar de bril die je op hebt waardoor je daar dan sneller een opmerking/compliment van krijgt denk ik
_helga_ schreef:Ik moet ook een nieuwe bril ik heb deze al 2 jaar en merk dat ik vaker hoofdpijn heb.
Maar ben beetje bang wat mensen er van zeggen je hebt dan toch een ander uiterlijk..
Wil graag in mijn ray-ban zonnebril andere glazen want dat montuur is nog goed.zou dat kunnen?
Laibadji schreef:Heeft iedereen die een pb wou eentje gekregen?
Het was vandaag een hectische dag (Ikea bed gekocht en in elkaar gestoken en hij is enorm groot uitgevallen! Dat verschil zie je meteen.)
Moest ik iemand vergeten zijn, laat gerust weten dan stuur ik het nog door.
Bedankt voor de steun. Het helpt toch wel.